سفیر ایران در ایروان گفت: از موضع جمهوری ارمنستان درخصوص به رسمیت شناختن فلسطین استقبال و آن را اقدامی شجاعانه و مثبت می‌دانیم.

سفیر ایران در ایروان:
ایران به رسمیت شناختن«فلسطین» توسط ارمنستان را شجاعانه می‌داند
سفیر ایران در ایروان گفت: از موضع جمهوری ارمنستان درخصوص به رسمیت شناختن فلسطین استقبال و آن را اقدامی شجاعانه و مثبت می‌دانیم.

مهدی سبحانی، سفیر فوق‌العاده و تام‌الاختیار ایران در ارمنستان در گفت‌وگو با خبرنگار آرمن پرس درخصوص به رسمیت شناختن کشور فلسطین توسط ارمنستان گفت: ایران قبلاً موضع خود را در این زمینه اعلام کرده و مواضع اصولی تهران درخصوص روند به رسمیت شناختن فلسطین را تأیید کرده است.
وی افزود: شما می‌دانید که موضع اصولی ما این است: ما رژیم کودک‌کش صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم. ما با تاکید بر صداقت خود، از موضع و تصمیم جمهوری ارمنستان برای به رسمیت شناختن فلسطین و حمایت از مردم آن استقبال می‌کنیم. این اقدام متهورانه و مثبت ارمنستان نشان می‌دهد که جامعه جهانی واقعاً برای حقوق مردم فلسطین ارزش قائل است و همچنین با نقض حقوق مردان، زنان و کودکان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی مخالف است.
سفیر کشورمان تاکید کرد: کشورهایی که از فلسطین و حقوق مردم آن حمایت می‌کنند در سمت راست تاریخ قرار دارند.
به گزارش ایسنا، سبحانی افزود: آنچه که علیه مردم فلسطین انجام می‌شود برای همه شناخته شده است، اما کشورهایی که در برابر این جنایات سکوت کرده‌اند و معتقدند اسرائیل به دلایل دفاعی دست به همه این کارها می‌زند، شریک این جنایات
هستند