از خون جوانان وطن، لاله دمید. به برکت خون انسان های حق طلب و انقلابی از ادوار گذشته تا سال 57، در انتخابات فروردین 58 ، نظام جمهوری اسلامی با مشارکت و رأی بی سابقه مردم به تصویب رسید. از آن زمان تاکنون در دوره های مختلف چه جوانان گلگون کفنی که پای انتخاب های ملت ایستادگی کردند

رأی قطعی ما، جناب آقای دکتر سعید جلیلی است !

از خون جوانان وطن، لاله دمید.
به برکت خون انسان های حق طلب و انقلابی از ادوار گذشته تا سال ۵۷، در انتخابات فروردین ۵۸ ، نظام جمهوری اسلامی با مشارکت و رأی بی سابقه مردم به تصویب رسید. از آن زمان تاکنون در دوره های مختلف چه جوانان گلگون کفنی که پای انتخاب های ملت ایستادگی کردند تا آسیبی به جمهوری خواهی و اسلامی طلبی آنها وارد نشود و در این روزگار، لاله های این مملکت با خون بالاترین مقام اجرایی این مملکت، رئیس جمهور عزیز شهید رئیسی دوباره ریشه محکم کرد در خاک این وطن. با زحمات صادقانه دولت سیزدهم، ایرانی که تقریباً در یک دهه گذشته اش در دولت دوازدهم دچار انزوا و خود تحقیری شده بود و تلاش می شد به کشوری وابسته و تحت سلطه قدرت های نا مشروع باشد، رها شد.

با تلاش های انقلابی دولت شهید رئیسی ایران از انزوا خارج شد و باعث استقرار دیپلماسی اقتدار مداری شد که توانست بسیاری از آسیب ها و عقب ماندگی های جدی دولت دوازدهم را ترمیم کند و بعد از حدود یک دهه تحول اساسی در مسیر تولید و اشتغال و معیشت مردم ایجاد کند. در دولت دوازدهم نه تنها بدبین کردن مردم به حکومت جمهوری خواه اسلام گرا بلکه نشانه گرفتن احساسات ناسیونالیستی مردم در دستور کار قرار داشت که عایدی جز افسردگی اجتماعی برای ملت نداشت، اما به لطف دولت انقلابی و ولایت مدار شهید رئیسی نور امید و عزت اجتماعی دوباره جوانه زد.

اگر به تحولات منطقه و جهان به خوبی نظر بیندازیم چیزی جز دیپلماسی انقلابی پر قدرت دولت مردمی شهید رئیسی را نمی بینیم. مگر غیر از این است که در مهد حکومت های کاپیتالیستی یعنی امریکا قشر تحصیل کرده و روشن اندیش جامعه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پا خواستند و تصویر رهبر معظم انقلاب را به عنوان پرچمدار این جریان به اهتزاز درآوردند. آیا این به معنای آگاه شدن فطرت های بشری در سر تا سر جهان نمی باشد؟!

ضمن احترام به موجودیت فردی و ابراز حسن ظن به درونیات شخص دکتر پزشکیان، با توجه به حامیان ایشان و کارنامه سیاه کاملاً آشکار آنها و همچنین عدم برنامه های منسجم دکتر پزشکیان در حیطه های مختلف و ارجاع تمامی موارد به کارشناسان مربوطه توسط ایشان نه تنها از نظرعقلی و شرعی ما را به این اطمینان نمی رساند که مسئله ای از مشکلات مملکت با حفظ اقتدار و قدرت و حفظ سطح کیفیت زندگی حل نخواهد شد بلکه شاهد شکل گیری مشکلات و چالش های نوظهوری خواهیم بود که برای آنها راه کاری نداریم. بعنوان مثال با تصور فرض محال جناب پزشکیان رئیس جمهور مملکت شوند.

مسئولیت تمامی کارها و اقدامات طبق گفته خود ایشان بر عهده کارشناسان خواهد بود. حال شما متصور شوید که در زمان دولت دوازدهم آقای روحانی، رئیس وقت پاسخگوی هیچ کدام از اعمال خویش نبودند، چطور در دولتی که در ابتدا رئیس آن از مسئولیت پذیری شانه خالی کرده است و توسط گروهی از کارشناسان اداره می شود مردم می توانند از رئیس وقت درخواست توضیح کنند؟!

اصل شکل گیری مشکل نوظهور اینجا خواهد بود که ما درگیر شکایت ها، جنگ ها و درگیری های سازمانی در سطح خردتر می شویم. زیرا رئیس جمهور محترم برای تبرئه خود، کارشناسان که هر کدام نماینده قشر صنف خاص و متعلق به وزارتخانه خاصی هستند را سپر بلای خویش کرده است. پدیده جنگ مردم با مردم!!! دستاورد دولت آقای دکتر پزشکیان خواهد بود.

جناب آقای دکتر سعید جلیلی حداقل در تمامی مناظرات بعد از بیان برنامه های خود تاکید بر مسئولیت پذیری خویش داشته و تکلیف مردم را با رئیس جمهور منتخب شان مشخص کرده اند.

با توجه به اقتضای شرایط و افراد موجود و راس همه این امور، منویات روشنگرانه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای مدظله العالی خواسته قلبی ما، ادامه مسیر درست و انقلابی دولت شهید رئیسی و حرکت به سوی اقتدار بیشتر، رویگردانی از هر گونه عقب گرد به روشهای نادرست دولت دوازدهم و برخی دولت های دیگر می باشد.

با توجه به موارد فوق الذکر بر این باوریم که در این برهه زمانی و مکانی
برادر گرامی جناب آقای دکتر سعید جلیلی در تحقق این هدف در برخی موارد چه بسا پرقدرت تر از دولت جمهور شهید عمل کند. به همین دلیل حمایت بی قید و شرط خود را از این نامزد محترم اعلام می داریم و برای ایشان توفیق روز افزون از ایزد منان طلب می کنم.

جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران
دبیر کل
دکتر حسین روازاده
رفته