همان گونه که مستحضر هستید در طول ۳۰ سال با کیفیت‌ترین عسل را از حدود ۵۰ هزار کندو در اقصی نقاط کشور توسط هواداران خود تولید می‌کنیم و به صورت ترکیبی از غنی‌ترین عسل‌های موم دار واقعی در بسته بندی های درجه یک،دو،سه تحت رصد "نگاه احیای سلامت و تایید حکیم دکتر روازاده"در اختیار همه دوست داران تغذیه سالم قرار می‌دهیم.

همان گونه که مستحضر هستید در طول ۳۰ سال با کیفیت‌ترین عسل را از حدود ۵۰ هزار کندو در اقصی نقاط کشور توسط هواداران خود تولید می‌کنیم و به صورت ترکیبی از غنی‌ترین عسل‌های موم دار واقعی در بسته بندی های درجه یک،دو،سه تحت رصد “نگاه احیای سلامت و تایید حکیم دکتر روازاده”در اختیار همه دوست داران تغذیه سالم قرار می‌دهیم.

به اطلاع حامیان همیشگی احیای سلامت می‌رسانیم که از این تاریخ اشکال مختلف عسل مورد تایید مجموعه احیای سلامت صرفاً با نشان تجاری “دانش”خدمت شما عزیزان عرضه می‌گردد. این مجموعه به هیچ عنوان عسل خود را در اختیار برند دیگری قرار نمی‌دهد و صرفا تا اطلاع ثانوی فقط عسل دانش مورد تایید این مجموعه می‌باشد. بنابراین هر نماینده متعهدی،اگر عسلی به جز نام دانش عرضه کند،محتویات آن عسل متعلق به مجموعه احیای سلامت نمی باشد.

در مورد فواید این عسل می‌توان گفت: موم عسل دانش (احیا سلامت) توسط زنبور اصیل ایرانی تولید می‌گردد و در چرخه ی تولید از هیچ سمی که موجب تخریب عسل می‌گردد استفاده نمی‌کند. همچنین برای تولید هریک کیلوگرم موم طبیعی زنبور، حداقل از دو کیلوگرم عسل استفاده نموده و آن را تولید می‌کند و بر خلاف عسل‌های بازاری، صددرصد موم آن قابل خوردن می‌باشد.

“مژده به متقاضیان عسل فله ی احیای سلامت”

این عسل اعلاء،در هر چهار سطح کیفیت متفاوت، در مقادیر مختلف و بالا به صورت فله ای نیز در اختیار شما قرار می گیرد.

☎️ روابط عمومی :۰۲۱۶۶۹۲۰۱۲۸

🌐 ravazadeh.com