بار دیگر این جوانمردان جان برکف وطن حماسه آفریدند و دل‌های انسان‌های آزاده ی جهان را دوباره به نور امید پیروزی حق بر باطل روشن کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ

حمد و سپاس خدای عزوجل را که آیه
وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ را درست در نزدیکی سالگرد جریان ۷ اکتبر مطابق با مراسم عید این خون آشام‌های سرمست تحقق بخشید.

بار دیگر این جوانمردان جان برکف وطن حماسه آفریدند و دل‌های انسان‌های آزاده ی جهان را دوباره به نور امید پیروزی حق بر باطل روشن کردند.

چه زیبا جریانی است که همه ی مردم فارغ از هر نوع گرایشات مذهبی،فکری و سیاسی احساس غرور و سربلندی می کنند.

زمانی که به فرموده رهبر معظم انقلاب بدون تعلل و بدون شتاب زدگی عمل کنیم عملکرد ما همان دفاع مشروعی می شود که مجامع بین‌المللی سال‌ها دم از آن می‌زدند و الان تنها سهمشان از شادی ملت‌های آزاده جهان صرفاً بهت و سکوت در برابر آنها می‌باشد.

ما معتقدیم سازمان ملل متحدی را که مقر آن در نیویورک باشد و همچنان بعد از یکسال از قتل عام زنان،کودکان و کادر درمان و بمباران بیمارستان‌ها در انفعال عمیقی فرو رفته است باید به “سازمان دولت ها” تغییر نام داد.

اما شکستن هیمنه دروغین این رژیم خون آشام در قالب دفاع مشروع توسط نیروهای مسلح پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران شامل سازمان هوافضای سپاه،ارتش و….شامگاه سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ باید به درستی تا ابد در تاریخ جهان ثبت شود.

شهادت مظلومانه شهید مجاهد اسماعیل هنیئه،سید مقاومت شهید والا مقام سید حسن نصرالله و سردار سرلشکر عباس نیلفروشان آغازگر مسیر راهبردی جدیدی از مقاومت و دفاع جبهه حق علیه باطل شد.

به برکت خون همه شهیدان مقاومت دیر نباشد که دولت های باطل گرفتار جنگ داخلی و تجزیه گردند و برخی به طور کلی از صحنه روزگار محو گردند و برخی
از دولت های نان به نرخ روز خور تصرف شوند و در آن روز تنها چیزی که به مانند قبل است وجود عروسی قدرتمند به نام ایران در خاورمیانه‌ای متحد و سرشار از صلح است.

ای رزمندگان اسلام دعای خیر رهبر عظیم الشان و ملت‌های آزاده بدرقه راهتان باد.
جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران ضمن عرض خدا قوت به فرماندهی شجاع کل قوا و نیروهای دلیر نظامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تمامی مجاهدان مقاومت درتمامی عرصه های مبارزه باکفرجهانی آمادگی خودرا جهت انجام فرامین رهبر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای اعلام می داریم
وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران
دبیر کل
دکتر حسین روازاده