به ایرانی بودنمان افتخار کنیم  تلویزیون دانمارک با قرار ملاقات و مصاحبه ای  با یک افسر دانمارکی که بخشی  نیروهای حاضر با آمریکایی ها در پایگاه عین السد بود رو برگزار نمود … این نیروی دانمارکی که در روز دوم پس از حمله ایران ، با سایر نیروهای اروپایی مستقیماً به کویت عقب نشینی کرده […]

به ایرانی بودنمان افتخار کنیم
 تلویزیون دانمارک با قرار ملاقات و مصاحبه ای  با یک افسر دانمارکی که بخشی  نیروهای حاضر با آمریکایی ها در پایگاه عین السد بود رو برگزار نمود … این نیروی دانمارکی که در روز دوم پس از حمله ایران ، با سایر نیروهای اروپایی مستقیماً به کویت عقب نشینی کرده بودند . این گفتگو بدین شرح است : 
 خبرنگار از او پرسید: دقیقا چه اتفاقی افتاده است !؟
 این افسر دانمارکی اظهار داشت: فرماندهی ساعت هشت عصر به ما اطلاع داد که ایران امشب حمله را آغاز خواهد کرد و به نظر می رسد که دولت عراق برای کم کردن تلفات به فرماندهی مرکزی آمریکا را فقط از زمان عملیات آگاه کرده است و نه از کیفیّت و نوع ومحل دقیق اجرای عملیات موشکی  ..
 او می گوید … بنابراین ما بلافاصله وارد پناهگاه های زیرزمینی مستحکم وارد شدیم …
 ما با ترس ، وحشت همراه با مترصد ماندیم !!!
 مأمور می گوید ، و انگار که صاعقه و رعد و برقی بهمراه غباری از خاک از آسمان بر سرمان نازل ​​ گردید ، به دلیل شدت گرد و غبارهایی که وارد پناهگاه زیر زمینی ما شد ، در پناهگاه هایمان در حال خفه  شدن بودیم !!
 می گوید ، بعد آژیر صدا کرد !!!
 خبرنگار به او گفت: "چرا آژیرها قبل از رسیدن اولین موشک صدا نمی شدند؟"
 این افسر دانمارکی به وی گفت: به نظر می رسد که این موشک ها مجهز به دستگاه های خاصی بودند که قابل ردگیری نبودند و با دقت بالا هستند!
 سپس افسر می گوید: سپس حملات هولناک موشکی ادامه پیدا کرد و دست کم ما حدود ۱۳ موشک را شمارش  کردیم !!! که به پایگاه اصابت کردند …
 خبرنگار به او گفت: آیا آنها پناهگاه های و مخفیگاهها را هم مورد هدف قرار دادند !!؟
 این افسر به او گفت: مطلقاً نه ، و اگر آنها ملاجی(پناهگاهها ) را هدف قرار داده بودند ، فاجعه قرن به مقیاس بزرگی اتفاق می افتاد ، به دلیل حضور هزاران سرباز و افسر از ملیت های مختلف در داخل آن ملاجی (پناهگاهه) !!
 خبرنگار به او گفت: چرا فکر می کنی سپاه ایران پناهگاه های را هدف قرار ندادند !!؟
 این افسر به او گفت: به نظر می رسد که ایران تعصب های خاص دینی و اخلاقی را دنبال میکند و به دنبال کشتار انسانی و ماهیت کمی آن نوع کشتار نیست یا بخواهد با قربانی گرفتن از سربازان خودی نشان بدهد   ، بلکه با این حرکت انسانی و جوانمردانه پیامی  به جهانیان ارسال کرد و آن پیام این است که بنظر من ایران می خواهد به جهانیان بگوید که ما مسلمانان همانطور که آمریکایی ها ما را به تصویر می کشند قاتل نیستیم و اگر آنگونه بود که !  ما همه بهمراه هزاران سرباز و افسر دیگر در زیر زمین دفن می شدیم !!!
 خبرنگار به او گفت: "چطور این را توضیح می دهی؟"
 این افسر پاسخ داد: بسیار واضح است ، زیرا موشک ها بسیار دقیق بودند ، زیرا آنها با دقت زیاد پس از  پرتاب به هدف های خود اصابت کردند و یا اینکه حتی یک موشک هم بصورت منفرد  منحرف نشد و همگی به اهداف تعیین شده با دقت بسیار بالا اصابت نمودند و این مایه ی تعجب کارشناسان نظامی و ترس حیرت آور و مرموزی در آنان شد !!!
 از این اتفاق نتیجه  می گیریم که ایرانیان نقشه های دقیقی از پادگان ها ، پاسیو ها ، مراکز فرماندهی و رهبریها ، راهروهای اداری ، پناهگاه ها و آشیانه های هواپیما و … را در اختیار دارند و در حالی که در اوج آرامش و تحمل بودند توانستند پناهگاه ها را هدف قرار دهند !!
 خبرنگار به او گفت: کی از پناهگاهها خارج شدی و چه دیدی؟ !!این افسر دانمارکی به وی گفت: در مورد آمریکایی ها ، آنها پس از پایان هشدار ، بیرون رفتند ، تقریباً یک ساعت پس از پایان عملیات ، و ما از داخل پناهگاهها صداهای آژیر آتش نشانان و آمبولانس ها و صدای هلیکوپترهای نظامی و فریاد سربازان را می شنیدیم ، اما ما از ترس از سایر حوادث و اتفاقات به دستور فرمانده مان بیرون نرفتیم و وقتی صبح بیرون رفتیم ، زبانه های آتش  را دیدیم.  بیش از هفت سایت مهم ، سازوکارهای و ادوات جنگی موجود تبدیل با خاکستر و زغالی شده بودند و اکثر ساختمانها به آوار تبدیل شده بودند !!بنابراین خبرنگار به او گفت: "این  سایت های هفتگانه که گفتی چیست؟ می توانید به ما بگویید؟"این افسر دانمارکی اظهار داشت: ما درباره مقر ایالات متحده کمی اطلاعات داریم و برخی از آنها سایتهای مشترک هستند ، اما سایتهایی وجود دارد که ما آنها را نمی شناسیم و اجازه ورود به هیچ عنوان حتی یک نیروی دانمارکی وابسته به ائتلاف بین المللی به انجا داده نمیشد ، اما آنچه که من با اطمینان می دانم تخریب کنترل رادارهای غول پیکر با تمام دستگاههای آنهاست و مقر اطلاعات ارتش آمریکا به طور کلّی نابود شده بود .  انبارهای مهمّات و  تسلیحاتی کامل نابود شد و آنها حدود نیم ساعت پس از حمله منفجر شدند . چندین هواپیماهای جنگنده منهدم شد ، سکوهای پایش هوا و پایگاه های پرتاب موشک از سطح به هوا کاملاً نابود شد ، در حالی که سنسورها ، سنسورهای هوایی و حرارتی از بین رفتند و در اینجا می خواهم اضافه کنم که ایران قسمتهای متعلق به نیروهای عراقی را مورد هدف قرار نداد و  ضلع و قسمت  ائتلاف بین المللی  و نه پناهگاه و مراکز بهداشتی و خدماتی را نیز مورد هدف قرار نداد ، آنها تنها در جناح آمریکا و اهداف منتخب و متمرکز  رو منهدم . و این به خوبی نشان می دهد که ایرانی ها یک بررسی کامل و اطلاعات دقیقی از نقشه ی  تمام پایگاه های نظامی و خارجی در عراق و خاورمیانه به طور کلی دارند ..
 خبرنگار: بنابراین چرا آمریکایی ها اندازه خسارات را تشخیص یا اعلان  نمی کنند !!؟
 افسر: این موضوع متعلق به سیاست و شرایط آنها است. من نمیدونم چه فکر می کنند ، شاید آنها نمی خواهند مردم خود را نگران کنند و این از تصمیم آنها برای جلوگیری از ورود خبرنگاران به پایگاه تا این لحظه همانطور که من از شما شنیده ام روشن است !!
 خبرنگار: ما از امنیت و سلامتی شما خوشحالیم ..
 افسر دانمارکی : ممنون 
زنده باد ایران و ایرانی 
زنده باد پاسداران میهن اسلامی  
وزنده باد سردار حاجی زاده.
 و شهید سرافراز سپهبد حاج قاسم سلیمانی، روحت شاد و راهت ادامه دارد