🔵 رویارویی نظامی و رسانه‌ای لازم است 🔷 رهبر حزب‌الله لبنان با اشاره به واقعی بودن زوال صهیونیسم، بر ضرورت گسترش رویارویی رسانه‌ای محور مقاومت علیه رژیم صهیونیستی، همگام با رویارویی نظامی، تأکید کرد. 🔵 «سید حسن نصرالله» طی سخنانی در کنفرانس «تجدید گفتمان رسانه‌ای و مدیریت رویارویی» گفت: 🔷 گفتمان رسانه‌ای، آنچه را که […]

🔵 رویارویی نظامی و رسانه‌ای لازم است

🔷 رهبر حزب‌الله لبنان با اشاره به واقعی بودن زوال صهیونیسم، بر ضرورت گسترش رویارویی رسانه‌ای محور مقاومت علیه رژیم صهیونیستی، همگام با رویارویی نظامی، تأکید کرد.

🔵 «سید حسن نصرالله» طی سخنانی در کنفرانس «تجدید گفتمان رسانه‌ای و مدیریت رویارویی» گفت:

🔷 گفتمان رسانه‌ای، آنچه را که در عرصه و میادین دیگر می‌گذرد، بیان می‌کند. گسترش رویارویی رسانه‌ای همگام با رویارویی نظامی، ضروری است.

🔷 بُعد رسانه‌ای که باید ما آنرا احیا کنیم رویارویی با رژیم اسرائیل و هیمنه آمریکایی، یعنی رویارویی با دو پروژه آمریکا و اسرائیل در منطقه است.

🔷 در این رویارویی، نباید عرصه‌ها را از یکدیگر جدا کرد. رویارویی رسانه‌ای باید به موازات رویارویی نظامی به پیش برود.

🔷 نصرالله افزود: رسانه‌های مقاومت، قصیده پیروزی می‌سرایند. رسانه‌های مقاومت، پشتوانه پیروزی‌های محور مقاومت و تحمیل قواعد درگیری بر اسرائیل هستند.

🔷 وی در ادامه، تاکید کرد: هرگونه معیاری که بتوان با آن حق را سنجید، ما آن‌ را در آرمان و موضوع فلسطین و همچنین، در گفتمان رسانه‌ای محور مقاومت می‌بینیم.

🔷 فتنه سیاه، یکی از اهدافش، اگر پیروزی مقاومت نبود، این بود که فلسطین فراموش شود. گفتمان رسانه‌ای در محور مقاومت، بر حق ملت فلسطین نسبت به اراضی اش و بر حق سوریه نسبت جولان‌، تکیه دارد.

🔵 زوال صهیونیسم واقعی است

🔷 وی افزود: هنگامی که ما از زوال رژیم غاصب از هستی، سخن می‌گوییم، دربارۀ آرزوهای کاذب حرف نمی‌زنیم.

🔷 ما در اهداف خود، مبالغه نمی‌کنیم و این یکی از مهم‌ترین عنصرهای قدرت مقاومت است. نبرد شمشیر قدس، [آزادی] قدس را نزدیک‌تر از هر زمان دیگری قرار‌داد.

🔷 نصرالله گفت: پایگاه مردمی مقاومت از حیث فکری و دینی، متنوع است و در قدس و مقدسات و مظلومیت فلسطینی‌ها جمع می‌شود.

🔷 پایگاه مردمی مقاومت به گفتمان رسانه‌ای نیاز دارد، تا از طریق آن، در مناطق (مختلف) همسویی ایجاد شود. تحول بزرگی در امکانات محور مقاومت ایجاد شده است. شبکه‌های اجتماعی توانستند در پیروزی‌های مقاومت سهیم شوند.

🔷 وی افزود: در رسانه‌های مقاومت خلاقیت وجود دارد، هر چند که تناسبی از نظر امکانات با رسانه‌های دیگر ندارند. دستاورد رسانه‌های مقاومت در برهه اخیر زیاد بوده است، و باید در راستای توسعه آن حرکت کرد.

🔷 دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه، به اقدامات آمریکا در محدود کردن دسترسی به سایت‌های و شبکه‌های محور مقاومت اشاره کرد و علت این اقدام واشنگتن را تاثیرگذاری این رسانه‌ها دانست.

🔷 نصرالله گفت: ما باید تبادل تجارب در رسانه‌ها داشته باشیم و از شبکه‌های اجتماعی بهره‌مند شویم. اگر تاثیرگذاری سایت‌های محور مقاومت نبود، آیا دشمن آنها را تعطیل می‌کرد.

🔷 ما امروز در نبرد رویارویی با گمراهی، دروغ و جعل و فریب قرار داریم. زمانی که فلسطینی‌ها از پیروزی در نبرد شمشیر قدس سخن می‌گویند و جهان و صهیونیست‌ها به آن اذعان می‌کنند، برخی رسانه‌های عربی تصویری از شکست ارائه می‌دهند.

🔷 دبیرکل حزب‌الله لبنان اعلام کرد: باید رسانه‌های مقاومت همپای تحولات و تهدیدات منطقه توسعه یابند. ما خواستار کمک رسانه‌ها به تثبیت معادله منطقه‌ای جدید، یعنی حمایت ازقدس، هستیم.

🔷 اسرائیل هنگامی که بداند‌، تهدید مقدسات اسلامی و مسیحی، به جنگ منطقه‌ای منجر خواهد شد، در محاسبات خود تجدید نظر خواهد کرد.

🔵 نظامیان آمریکایی‌، اشغالگرند

🔷 وی تاکید کرد: هیمنه آمریکا سبب شده است که همه امکانات در منطقه به نفع دشمن صهیونیست باشد. علت موجودیت رژیم صهیونیستی و زورگویی‌اش، حمایت‌های آمریکاست. در مقابله با اشغالگران اسرائیلی و هیمنه آمریکا‌، اجازه تفکیک رویارویی نیست.

🔷 دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه افزود: نظامیان آمریکایی، نیروهای اشغالگر در عراق و نیز شرق فرات هستند. ما با هیمنه آمریکا و اشغالگری آن در عراق و حمله آن به حشد‌الشعبی و اشغالگری آن در شرق سوریه مواجه هستیم.

🔵 نقاط ضعف دشمن را می‌شناسیم

🔷 وی گفت: ما نقاط ضعف دشمن را به خوبی می‌شناسیم تا از این طریق، بر آن پیروز شویم. در جنگ روانی ما بر توهم و اکاذیب تکیه نمی‌کنیم.

🔷 یکی از مهم‌ترین نقاط قوت رسانه‌های محور مقاومت، صداقت در انتقال خبر و وقایع است. دشمن امروز به رسانه‌های مقاومت بیش از مواضع سران خود، اطمینان دارد و این به سبب صداقت رسانه‌های ماست.

🔷 به گزارش مهر، دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود: مقاومت وعده آزاد‌سازی را داد و وفا کرد، وعده آزادی اسیران را داد و به وعده خود وفا کرد. مقاومت در فلسطین، وعده دفاع از قدس را داد و به وعده خود عمل کرد.

🔵 علت بحران لبنان، آمریکاست

🔷 دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود: بحران تشکیل دولت در لبنان ناشی از بحران نظام است. آمریکا مانع از حل بحران لبنان، در راستای خدمت به دشمن اسرائیلی، می‌شود.

🔷 در لبنان فساد و بحران مدیریت و انحصارگرایی وجود دارد. علت اصلی بحران در لبنان، سیاست‌های آمریکاست.

⁉️آیا دولت آمریکا مانعی بر سر بانک‌های لبنانی برای آوردن پول از خارج نیست؟

⁉️ آیا دولت آمریکا مانع کمک از شرق‌،مانند چین، نیست؟

🔵  برخی از این هراس دارند که آمریکا آنها را در فهرست تحریم قرار دهد و از اینکه در فهرست تحریم آمریکا قرار بگیرند، می‌ترسند.

🔷 هدف آمریکا از تحریم، برانگیختن ملت لبنان و پایگاه مقاومت علیه مقاومت است. عامل نابودی پول لبنان، سفارت آمریکا است.