🔺 بسمه تعالی متاسفانه پیام کذبی در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است که فعالین و طرفداران طب ایرانی – اسلامی در روز یکشنبه در اعتراض به محدودیت سفر به اربعین در کشور عراق و واکسیناسیون قصد تجمع در تهران را دارند و از اساتید طب سنتی بعنوان سخنرانان آن یاد شده است. 🔺ضمن […]

🔺 بسمه تعالی
متاسفانه پیام کذبی در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است که فعالین و طرفداران طب ایرانی – اسلامی در روز یکشنبه در اعتراض به محدودیت سفر به اربعین در کشور عراق و واکسیناسیون قصد تجمع در تهران را دارند و از اساتید طب سنتی بعنوان سخنرانان آن یاد شده است.

🔺ضمن تکذیب موافقت ما با این تجمع، اعلام می داریم که این حرکت از نظر ما یک حرکت نابخردانه است و تا آنجا که پیگیری نموده ایم تمامی اساتید و اطبا طب ایرانی و اسلامی از آن اظهار بی اطلاعی کرده اند و تایید نمی کنند.

🔺لازم به ذکر است که بنای ما همکاری با دولت انقلابی و اسلامی آیت الله رئیسی است و در راستای هم افزایی امور جهت احیای طب ایرانی و اسلامی و خدمات رسانی بیشتر به جامعه دست دوستی خود را به دولت و مسئولین انقلابی دراز می کنیم و با هرگونه مانع تراشی علیه ایشان برخورد قاطع خواهیم کرد .