🔰 به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: 🔘 دست دراز موساد 🔘 این جمله را که دست موساد دراز است را بارها شنیده‌ایم، جدای از غلوّی که در این حرف است از منظر تکنیک و تاکتیک این شاخصه را شرح می‌دهم. 🔘 اصلی ترین مولفه‌ی قدرتی موساد و دیگر نهادهای اطلاعاتی رژیم […]

🔰 به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت:

🔘 دست دراز موساد

🔘 این جمله را که دست موساد دراز است را بارها شنیده‌ایم، جدای از غلوّی که در این حرف است از منظر تکنیک و تاکتیک این شاخصه را شرح می‌دهم.

🔘 اصلی ترین مولفه‌ی قدرتی موساد و دیگر نهادهای اطلاعاتی رژیم چیزی نیست جز سایان …

🔘 سایان‌ها یه یهودیانی در سراسر دنیا اطلاق می‌شود که فارغ از ملیت، شغل،تخصص و جایگاه اجتماعی‌شان به عنوان "کمک کننده" در خدمت نهادهای‌های اطلاعاتی رژیم اعم از موساد، شین بت و اَمان می‌باشند.

🔘 سایان‌ها بصورت اعتقادی و بدون کوچکترین چشم داشتی در خدمت رژیم هستند و هرگونه کمکی اعم از مخبری، جمع آوری، ایجاد پوشش‌های مختلف برای عاملین، تدارکاتچی منابع و عوامل در سراسر دنیا را به سرویس ارائه می‌دهند.

🔘 در قضیه دستگیری زندانیان فلسطینی این مساله بوضوح قابل رویت است.

🔘 در اوایل انقلاب و با شروع درگیری با گروه‌های مسلح امام خمینی طی اظهار نظری فرمودند تمام ملت ایران باید اطلاعاتی باشند و کوچکترین مورد مشکوگی را به نهادهای ذیربط گزارش دهند.

🔘 به زبان ساده مردم باید خود را در مفوله حفظ امنیت شریک دستگاه اطلاعاتی بدانند.

🔘 در طی سال‌های اخیر تقابل میان سرویس‌های ایران و رژیم به نقاط جوش نزدیک شده است، از همین رو مردم مثل اوایل انقلاب باید در این راه خادمین گمنام و حافظان امنیت را یاری کنند تا این خاک تا ابد سربلند بماند مثل همیشه..