🔷 ‏همزمان با راهپیمایی اربعین، در اربیل عراق، کنفرانس سازش با اسرائیل برگزار میشود! بی‌انکه اجتماع بزرگ شیعه را مانع خود ببینند 🔷 البته نفس جمع شدن شیعه در زیارت موضوعیت دارد اما اگر هویت راهپیمایی بخواهد همین‌گونه بی‌برائت از مشرکین و مستکبرین و دفاع از مظلومین بماند مثل حج بی‌برائت میشود. 🔷 ‏اینگونه دولت […]

🔷 ‏همزمان با راهپیمایی اربعین، در اربیل عراق، کنفرانس سازش با اسرائیل برگزار میشود! بی‌انکه اجتماع بزرگ شیعه را مانع خود ببینند

🔷 البته نفس جمع شدن شیعه در زیارت موضوعیت دارد اما اگر هویت راهپیمایی بخواهد همین‌گونه بی‌برائت از مشرکین و مستکبرین و دفاع از مظلومین بماند مثل حج بی‌برائت میشود.

🔷 ‏اینگونه دولت کویت میتواند مجلل‌ترین موکب را برپا کند و بعید نیست سالهای بعد موکب امریکا و انگلیس و فرانسه و عربستان یا حتی اسرائیل را هم ببینیم!!

🔷 آن وقت نهادهای رسمی و حکومتی ما انجا به سبک قبل انقلاب به ترویج کارهای مذهبی غیرانقلابی کمک کرده یا موازی کارهای مردمی موکب میزنند. ‏انهم در فضایی که بخاطر روابط صدام و عرفات انجا واگراییهایی نسبت به فلسطین هست.

🔷 دو سال پیش اولین اربعین در دومین راهپیمایی همبستگی با مظلومان عالم و برائت از مستکبران به دعوت لواء الخدمه الحسینیه از حشد الشعبی شرکت کردیم؛ خنده دار اینکه فقط روضه بود و حتی پوسترهای ضدسلطه را جمع کردند!

🔵 روایت اسرائیل از این نشست:

🔷 ‏در یک گردهمائی ویژه، صدها شخصیت مهم سنی و شیعه در عراق، از کشور خود خواستند تا به پیمان ابراهیم برای صلح با اسرائیل بپیوندد.

🔷 نخست وزیر بنت با اشاره به این درخواست مردمی در عراق گفت: اسرائیل نیز در مقابل دست صلح به سوی شما دراز میکند!