🟡 سه عضو خانواده «حکیمی‌شاهرودی» در آرامگاهی در کنار هم دفن شده‌اند؛ روایت این عکس متفاوت را بخوانید. 🔰 به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سه فرزند از خانواده فقیه مجاهد، مرحوم حاج اسماعیل حکیمی‌شاهرودی در حالی در کنار یکدیگر دفن شده‌اند که این تصویر حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. 🟡 دو عضو این خانواده […]

🟡 سه عضو خانواده «حکیمی‌شاهرودی» در آرامگاهی در کنار هم دفن شده‌اند؛ روایت این عکس متفاوت را بخوانید.

🔰 به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سه فرزند از خانواده فقیه مجاهد، مرحوم حاج اسماعیل حکیمی‌شاهرودی در حالی در کنار یکدیگر دفن شده‌اند که این تصویر حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

🟡 دو عضو این خانواده به نام‌های محمدعلی حکیمی‌شاهرودی و موسی حکیمی‌شاهرودی در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند

🟡 و فرزند نوجوان دیگر این خانواده به نام علی‌محمد حکیمی‌شاهرودی در سانحه رانندگی جان خود را از دست داده است.

🟡 شهید محمدعلی حکیمی‌شاهرودی در دهم خردادماه سال ۱۳۶۳ در کردستان و در منطقه بانه توسط گروهک مزدور کومله به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

🟡 او در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده: مرد عمل باشید و تنها به گفته اکتفا ننمایید.

🟡 همچنین فرزند دیگر این خانواده به نام موسی حکیمی‌شاهرودی در روز بیست و نهم آبان ماه سال ۱۳۶۶ در بلندی‌های ماووت در عملیات ظفرمندانه نصر ۸ به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

🟡 شهید در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: از مرگ نهراسیده و عمل نمایید.

🟡 فرزند دیگر خانواده نیز به نام علی‌محمد حکیمی‌شاهرودی در سال ۱۳۵۷ در حالی که تنها ۱۷ سال سن داشته، بر اثر سانحه تصادف به دیار باقی می‌شتابد.

🟡 این سه برادر هم‌اکنون در کنار یکدیگر دفن هستند.