اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید. رهبر معظم انقلاب، شهریور ۱۳۹۴ روز جهانی قدس بیانگر اعتقاد و پایبندی به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان ابتکار راهبردی و تاریخ ساز حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، آثار و برکات خود را در عرصه […]

اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

رهبر معظم انقلاب، شهریور ۱۳۹۴

روز جهانی قدس بیانگر اعتقاد و پایبندی به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان

ابتکار راهبردی و تاریخ ساز حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، آثار و برکات خود را در عرصه استکبار ستیزی و استیفای حقوق فلسطین مظلوم بیش از پیش آشکار ساخته است.

امروز رویای تشکیل خاورمیانه بزرگ و اسرائیل از نیل تا فرات، رنگ باخته است و تنها راهبرد موفق در حل مسأله اول جهان­اسلام، تمکین و تحقق راهبرد فلسطین از بحر تا نهر، بازگشت فلسطینیان به سرزمین خود و برگزاری یک رفراندوم فراگیر و آزاد در تعیین سرنوشت کشور فلسطین با اراده خود آنان است.

امروز دیگر، حرکت­های حماقت­آمیز رئیس جمهور آمریکا از جمله انتقال سفارت آمریکا به قدس و برپایی نمایش­های مضحکی از این دست، هیچ­ گشایشی برای بن­ بست­های پیش­ روی اسرائیل نخواهد داشت و هر سال به فضل ­الهی شاهد گسترش ­ابعاد و زوایای تأثیر رستاخیز جهانی در حمایت از فلسطین و آرمان قدس­شریف و برائت از رژیم ­صهیونیستی هستیم.

جهان اسلام در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر نشان خواهد داد که نابودی دشمن مشترک یعنی اسرائیل، همچنان اولویت اول امت اسلامی است و هرگونه تلاش و طراحی از جمله سازش و عادی سازی روابط با اسرائیل غاصب و کودک­کش محکوم و یک گناه بزرگ و خطای تاریخی به شمار رفته و با حمایت از رزمندگان مقاومت اسلامی در فلسطین، لبنان و دیگر بلاد اسلامی عزم و اراده خود را در تسریع و تحقق پیش بینی ولی امر مسلمین جهان، حضرت امام خامنه ای در محو غده سرطانی اسرائیل از منطقه نشان خواهند داد.

ما اعضای جامعه ­اسلامی ­حامیان ­کشاورزی ایران با حضور خود به عنوان قطره­ای از دریای توفنده ملت ایران، مردم را به شرکت در نمایش عزم و آگاهی در راهپیمایی روز جهانی قدس فرا می­خوانیم و قطعاً ایرانیان مؤمن و هوادار مظلومان در میدان ستم­ستیزی پیشگام خواهند بود و با سر دادن فریاد آگاهی و اقتدار از آرمان والای امام­خمینی و خلف صالحش حمایت خواهیم کرد.

                                                                                                                                                                    21 رمضان المبارک ۱۴۳۹

                                                                                                                                                                 جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران

                                                                                                                                                               دبیر کل

                                                                                                                                                               دکتر حسین روازاده