گل حسن یوسف از گیاهان زیبایی است که می توانید آن را داخل آپارتمان نگهداری کنید و از زیبایی اش لذت ببرید. وقتی برای خرید این گیاه زیبا به بازار بروید، حتما انواع متفاوتی از آن را خواهید دید ؛ گیاهانی که شکل ها و رنگ های مختلفی دارند و در نگاه اول شاید چنین […]

گل حسن یوسف از گیاهان زیبایی است که می توانید آن را داخل آپارتمان نگهداری کنید و از زیبایی اش لذت ببرید. وقتی برای خرید این گیاه زیبا به بازار بروید، حتما انواع متفاوتی از آن را خواهید دید ؛ گیاهانی که شکل ها و رنگ های مختلفی دارند و در نگاه اول شاید چنین به نظر برسد که آنها گیاهانی متفاوت هستند. در حالی که حسن یوسف یک گیاه است که طرح ها و رنگ های مختلفی دارد.

این گیاه را می توانید در محیطی با دمای معمولی (۲۵ تا ۳۰ درجه سانتی گراد طی روز) نگهداری کنید و از نظر آبیاری هم باید به آن طوری آب بدهید که تشنه نماند. هرچه این گیاه بیشتر در معرض نور خورشید قرار بگیرد، خوش رنگ تر شده و بهتر هم رشد می کند. بنابراین زمانی که متوجه می شوید رنگ گیاه تغییر کرده و کمرنگ تر شده، باید به نور محیط توجه کنید؛ چون این مساله می تواند نشان دهنده نور نامناسب باشد.
در تمام فصل ها هم می توانید گل حسن یوسف را تکثیر کنید که برای این کار باید از روش قلمه زنی ساقه کمک بگیرید.