تکرار حماسه­ای پرشور در روز بصیرت ملی و میثاق با ولایت جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران  ضمن ارج نهادن حماسه ۹ دی ماه؛ روز بصیرت ملی و میثاق با ولایت، بیانیه ای صادرکرد و از ملت  همیشه در صحنه ایران برای برپایی و تکرار حماسه ای پرشور و درخشان دیگر، همچون گذشته دعوت به عمل […]

تکرار حماسه­ای پرشور در روز بصیرت ملی و میثاق با ولایت

جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران  ضمن ارج نهادن حماسه ۹ دی ماه؛ روز بصیرت ملی و میثاق با ولایت، بیانیه ای صادرکرد و از ملت  همیشه در صحنه ایران برای برپایی و تکرار حماسه ای پرشور و درخشان دیگر، همچون گذشته دعوت به عمل آورد.

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، تاریخ ایران در تک تک صفحات و خاطرات خود رشادت ها، حماسه ها و افتخارات مردم شجاع و بزرگوار ایران را ثبت و به حافظه خود سپرده است و عزت و غرور ملت ایران را به نمایش می گذارد. از مبارزه با استعمار و تجاوز تا سرنگونی دیکتاتور ها و خودکامگان، از رشادت های دفاع از خاک میهن تا قطع دست متجاوز و ستمگر و توطئه گر، از درخشش و افتخار دانش و علم عالمان و حکیمان مرز و بوم تا قطره های خون چکیده بر خاک سرخ میهن، از ایستادگی و مقاومت مقابل زورگویی تا نشاندن تیر غیرت بر چشم فتنه ها و خیانت ها.  تاریخ ایران افتخار ثبت ویژگی برجسته مردم مسلمان ایران زمین را با لقب شجاعت و بصیرت بر تارگش ثبت کرده است.

عظمت حماسه سازی ملت غیور و قهرمان ایران روزی رقم خورد که استبداد و استعمار در دنیا با تمام هم-پیمانش در برابر خیل عظیم و خروشان انقلاب اسلامی تاب ایجاد خلل و توطئه نیاورد و کاخ استکبار در ۲۲ بهمن ۵۷ فروریخت. نهال انقلاب اسلامی با دستان توانمند امام خمینی (ره) کاشته  و با بصیرت آن رهبر معظم آبیاری شد و در عرض چهار دهه درختی تنومندی شد که جهان نظاره گر شاخ و برگ و طراوت آن است و سایه بلند آن با تلاش، تدبیر و اراده آهنین ولایت فقیه هرگونه تجاوز و توطئه و فتنه ای را در نطفه از بین برده است و خواهد برد.

هر نادان و دشمنی که چشم طمع به امنیت و آرامش ایران زمین دوخت و خیال باطل برای تخریب و نابودی جمهوری اسلامی داشت، پاسخش مشت محکم بصیرت مردم فداکار ایران بود که بر دهان استکبار و جبهه باطل و یاوه گویان فرود آمد. از جمله این توطئه ها، فتنه ۸۸ بود که پاسخ مردم ایران از حافظه تاریخ هرگز پاک نخواهد شد. نهم دی ماه ۸۸ ، نمایش شکوهمند پیوندی ناگسستنی از امت ایران با امام خود بود که با سیل خروشان انسان های عاشق و ولایتمدار متجلی گردید.

در این روز نفس دشمن بند آمد، چشمه فتنه ترکید و مرگشان رقم خورد. بصیرت رمز پیروزی ملت شد و پیوند عاشورایی امت و ولایت برگ زرینی از دفتر تاریخ را رقم زد. چه زیبا رهبر فرزانه انقلاب اسلامی این خروش امت اسلامی را تعبیر نمودند و آن را "حماسه ای ماندگار"، نامیدند.

آری ۹ دی ماه ۸۸  یادآور ولایتمداری، بصیرت، خروش، غرش فریادهای حق طلب و تجلی اراده و قدرت الهی در ملتی است که با الهام از فرهنگ سرخ عاشورا و تبعیت از تدابیر اندیشمندانه ولی امر خود درسی بزرگ به دشمنان حق و حقیقت داد و تنبیهی عبرت آموز برای فریب خوردگان و دنیاطلبان شد. دشمن شناسی بی نظیر و به هنگام ملت  ایران یادآور تکرار طعم گوارای تقابل حق و باطل و پیروزی خون بر شمشیر بود. ملت سرفراز ایران اسلامی نشان داد مشعمل فروزان عاشورا در مرز و بوم ایران و در دل های عاشق مردم خاموشی پذیر نیست.

جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران، ضمن  اعلام گرامیداشت حماسه ۹ دی و مراتب تقدیر و تشکر از ملت شریف و مومن ایران، مجاهدت‌ها و بصیرت بی‌نظیر ایشان در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه را ارج نهاده، بار دیگر با آرمان‌های الهی امام راحل عظیم الشأن (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید میثاق می‌کند. مردم ولایتمدار و همیشه درصحنه ایران دعوت ما را پذیرا باشید و با حضور خود در خلق عظمت و درخشش هرچه بیشتر این اقتدار سهیم گردید.

ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم

دکتر حسین روازاده

 دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران

 

منبع: خبرگزاری فارس

 

پی نوشت:

مراسم بزرگداشت یوم الله نهم دی ماه، روز دوشنبه در بیش از هزار شهر و شهرستان در قالب تجمعات پرشور و راهپیمایی های حماسی برگزار خواهد شد.
این مراسم در تهران ساعت ۱۴ به صورت تجمع در میدان امام حسین(ع) آغاز و در ادامه راهپیمایی تا میدان شهدا برگزار خواهد شد.