🔵 برادران و خواهران انقلابی! در شرایط کنونی، دو نکته حائز اهمیت است: ✔️ اول آنکه اعلام پیروزی زودهنگام و برگزاری جشن و مواردی از این قبیل در فضای عمومی جامعه، تالی‌فاسدهای فراوانی دارد و حتی ممکن است در برخی موارد منجر به ناامنی هم بشود.   🔵 علی الخصوص اینکه یکی از کاندیداهای محترم […]

🔵 برادران و خواهران انقلابی! در شرایط کنونی، دو نکته حائز اهمیت است:

✔️ اول آنکه اعلام پیروزی زودهنگام و برگزاری جشن و مواردی از این قبیل در فضای عمومی جامعه، تالی‌فاسدهای فراوانی دارد و حتی ممکن است در برخی موارد منجر به ناامنی هم بشود.
 
🔵 علی الخصوص اینکه یکی از کاندیداهای محترم دارای تئوری فرزند بختیاری در برخی مناطق مربوط به قومیت خودش حائز رتبه اول شده و برخی حامیان ایشان نگران هستند. 

✔️ دوم آنکه در رفتار و ادبیات خود هیچ تعریض و تعرضی به طیف یا طیف‌های بازنده، مطلقاً نداشته باشیم و مراقب باشیم بهانه دست بدخواهان ملت ندهیم. 

🔵 فراموش نکنیم که برخی طیف ها و به خصوص جریان لیبرال، نجابت لازم برای پذیرش باخت را ندارند و منتظر کوچکترین بهانه و فرصت هستند تا بزنند زیر میز!

🔵  مراقب باشید پیروزی جبهه انقلاب به تلخکامی عمومی تبدیل نشود؛ سمپات های دشمن منتظر افزایش التهابات پس از هر انتخابات هستند. 

🔵 رفتار سنجیده و به دور از احساسات غلط و بهره گیری از تجارب گذشته کلید این پیروزی ملی است.