🟡 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: 🟡 این حماسه شکوهمند را به محضر مقام معظم رهبری، ملت ایران و به منتخب ملت، آیت‌الله رئیسی تبریک عرض نموده، دوام توفیقات ایشان را در این مسئولیت طلب می‌کنم. 🔰 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، محسن رضایی کاندیدای انتخابات ریاست […]

 

🟡 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات گفت:

🟡 این حماسه شکوهمند را به محضر مقام معظم رهبری، ملت ایران و به منتخب ملت، آیت‌الله رئیسی تبریک عرض نموده، دوام توفیقات ایشان را در این مسئولیت طلب می‌کنم.

🔰 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، محسن رضایی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پیامی موفقیت آیت الله سیدابراهیم رئیسی را در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت. 

📝 متن پیام به شرح ذیل است:

🟡 بسم الله الرحمن الرحیم
انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، در مقابل چشم ناظران و تحلیلگران جهانی، یکبار دیگر ثابت کرد که ملت سرافراز ایران، در پاسداشتِ نظام اسلامی و تقویت اقتدار و امنیت آن، از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند و بی تردید این آزمون بزرگ، برگ زرین دیگری بر تاریخ مجاهدات ملت تاریخ ساز ما افزود.

🟡 این حماسه شکوهمند را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف و فداکار ایران و به منتخب ملت، برادر ارجمندم آیت الله جناب آقای حاج سیدابراهیم رئیسی تبریک عرض نموده، از محضر الهی، دوام توفیقات ایشان را در این مسئولیت خطیر، طلب میکنم.

✍ منبع : خبرگزاری فارس