🟦 نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و بخش هوراند در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر بهداشت باید در میان اطبا و سایر اعضای #نظام_پزشکی کشور وزن تعریف شده و قابل قبولی داشته و مورد اجماع و قبول مجلس و جامعه هدف خود باشد.   🔵 حسین حاتمی در  گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی شبکه خبری تهران […]

🟦 نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و بخش هوراند در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر بهداشت باید در میان اطبا و سایر اعضای #نظام_پزشکی کشور وزن تعریف شده و قابل قبولی داشته و مورد اجماع و قبول مجلس و جامعه هدف خود باشد.

 

🔵 حسین حاتمی در  گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی شبکه خبری تهران نیوز با اشاره به مؤلفه‌های وزیر بهداشت دولت سیزدهم با توجه به شرایط حاکم بر کشور اظهار داشت:

🔵 وزارت بهداشت وزارتی است که  هم مأموریت تخصصی و متفاوتی دارد و هم جامعه  هدف آنها به لحاظ کارگزاران اداری و حوزه سلامت و هم جامعه مخاطبینی که در قالب بیماران مراجعه می‌کنند فضای متفاوتی است.
 
🔵 وی با بیان اینکه به سبب جایگاه خاص و مسئولیت‌هایی که وزیر بهداشت دارد، شرایط متفاوت‌تری باید برای وی در نظر گرفته شود، گفت: وزارت بهداشت به سبب آنکه سلامت جامعه را در دست دارد حساس‌تر است.

🔵 نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و بخش هوراند در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: وزارت بهداشت به لحاظ مراودات و ارتباطاتی که با نظام سلامت  در سطح جهان مبتنی بر پروتکل های بهداشتی و سازمان بهداشت جهانی و سایر نظامات بین المللی مرتبط دارد، شرایط خاصی دارد.

🔵 وی ادامه داد: فردی که قرار است سکاندار وزارت بهداشت باشد باید شخصیت شناخته شده‌ای باشد و دارای کارنامه قابل قبولی باشد.

🔵 این نماینده مجلس یازدهم با تاکید بر مسئولیت خاص و جامعه هدف وزیر بهداشت عنوان کرد: این شخصیت باید در میان اطبا و سایر اعضای نظام پزشکی کشور هم شخصیت شناخته شده ای باشد.

🔵 حاتمی افزود: شخص مورد نظر برای سکانداری وزارت بهداشت لازم است وزن تعریف شده و قابل قبولی در میان اضلاع مرتبط با نظام سلامت کشور داشته باشد و مورد اجماع و قبول مجلس و جامعه هدف خود باشد.