🔰 آیت الله کربلایی سید احمد نجفی حفظه الله تعالی: 🟣 روز عید غدیر به عشق امیرالمومنین علیه السلام طعام و بده اطعام کن که مردم نمک گیر ولایت بشوند. 🟣 برای امیرالمومنینی که اباالوجود است،برای امیرالمومنینی که بابای امام حسین علیه السلام است  باید دستور بدهند، مستحب بکنند، 🟣 رسول الله هم پشت سر […]

🔰 آیت الله کربلایی سید احمد نجفی حفظه الله تعالی:

🟣 روز عید غدیر به عشق امیرالمومنین علیه السلام طعام و بده اطعام کن که مردم نمک گیر ولایت بشوند.

🟣 برای امیرالمومنینی که اباالوجود است،برای امیرالمومنینی که بابای امام حسین علیه السلام است  باید دستور بدهند، مستحب بکنند،

🟣 رسول الله هم پشت سر بایستند که اطعام بدهید اما  نگاه کنید برای امام حسین علیه السلام  همه مردم با جان و دلشان روز عاشورا اطعام می کنند هیچ کس هم از هیچ کس خبر ندارد.و چقدر غذا زیاد است.

🟣 امام  حسین علیه السلام  را نگاه کنید که هیچ احتیاج به تبلیغ و ترویج ندارد.اما به من بگویید که  برای غدیر چقدر نذر کرده اند در عالم؟

🟣 برای امام حسین علیه السلام  ببین چقدر است که وقتی می روی هیأت ها  پول بدهی می گویند ظرفیت  ما پر است.به جا دیگر بروید و کمک کنید. برای امیرالمومنین روز غدیر باید التماس کنیم،گدایی کنیم. برای امام حسین علیه السلام  هر کی می آید می دهد.

🟣 امام حسین بچه ی غدیر است، امام حسین زائیده ی غدیر است هر چه هست در مسئله ی عاشورا و امام حسین در غدیر است. این زیر بنا و ریشه را قدرش را بدان.