🔷 اعتراض‌ها به محدودیت‌های کرونایی در شهرهای استرالیا به درگیری و زد و خورد شدید بین معترضان و پلیس منجر و شماری از معترضان نیز بازداشت شدند. 🔷 ادامه محدودیت‌های کرونایی و همچنین واکسیناسیون اجباری در برخی کشورهای غربی طی هفته‌های گذشته اعتراض‌های شدیدی را به دنبال داشته است. 🔷 در برخی کشورها مثل فرانسه […]

🔷 اعتراض‌ها به محدودیت‌های کرونایی در شهرهای استرالیا به درگیری و زد و خورد شدید بین معترضان و پلیس منجر و شماری از معترضان نیز بازداشت شدند.

🔷 ادامه محدودیت‌های کرونایی و همچنین واکسیناسیون اجباری در برخی کشورهای غربی طی هفته‌های گذشته اعتراض‌های شدیدی را به دنبال داشته است.

🔷 در برخی کشورها مثل فرانسه نیز این اعتراض‌ها به زد و خورد شدید بین پلیس و معترضان منجر شده است. روز شنبه اما نوبت مردم استرالیا بود که در اعتراض به ادامه محدودیت‌های کرونایی به خیابان بیایند.

🔷 آنطور که خبرگزاری فارس نوشته، در تظاهرات ضد محدودیت‌های کرونایی در شهرهای بزرگ استرالیا، پلیس و معترضان با هم درگیر شدند. بر اساس گزارش رویترز پلیس استرالیا ۲۳۵ نفر را در ملبورن و ۳۲ نفر را در سیدنی بازداشت کرده و چند پلیس هم در درگیری با معترضان زخمی شده‌اند.

🔷 بر اساس این گزارش به‌رغم تلاش‌ مقام‌های استرالیایی برای جلوگیری از تظاهرات، معترضان به منظور درخواست برای پایان یافتن هفته‌ها محدودیت‌های شدید تجمع کردند.

🔷 معترضان که گفته می‌شود صدها نفر بودند، صبح شنبه در محله «ریچموند» در ملبورن به خیابان‌ها آمدند تا سیاست‌های قرنطینه دولت را محکوم کنند.

🔷 طبق این گزارش، پیش از این پلیس سعی داشت با استفاده از یک سری ایست بازرسی، کلیه عبور و مرور را به سمت منطقه تجاری مرکزی ملبورن مسدود کند، اما این امر فقط سازمان‌دهندگان اعتراض‌ها را وادار به تغییر مکان تجمعات کرد.

🔷 در تصاویر منتشر شده از اعتراض‌ها، درگیری‌های پلیس با معترضان و پرتاب بطری به سوی ماموران پلیس در حالی که آنها با اسپری فلفل پاسخ می‌دهند، مشاهده می‌شود.

🔷 بر اساس گزارش‌های محلی، بیش از ۲هزار مامور پلیس برای سرکوب اعتراض‌ها حضور داشتند که به‌رغم تهدید به بازداشت و استفاده از زور نتوانستند مانع معترضان شوند.