🔺 به گزارش افکار نیوز، حکیم دکتر روازاده در بیانیه رسمی درباره تزریق واکسن کرونا مواضع خود را بیان کرد. 🔺در بیانیه حکیم دکتر حسین روازاده ، پژوهشگر طب اسلامی – ایرانی و دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران آمده است:  🔰در ابتدا سلام می فرستم خدمت مردم عزیز کشورم و از خداوند منان، صحت […]

🔺 به گزارش افکار نیوز، حکیم دکتر روازاده در بیانیه رسمی درباره تزریق واکسن کرونا مواضع خود را بیان کرد.


🔺در بیانیه حکیم دکتر حسین روازاده ، پژوهشگر طب اسلامی – ایرانی و دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران آمده است: 

🔰در ابتدا سلام می فرستم خدمت مردم عزیز کشورم و از خداوند منان، صحت و سلامتی آنها را آرزومندم.

🔰در چند ماه اخیر نظر اینجانب به عنوان پزشک و پژوهشگر طب اسلامی – ایرانی بارها در نوشتارها و کلیپ های مختلف در باب واکسیناسیون بیان شده است. با این وجود تعدادی از رسانه ها، با تقطیع و تحریف اظهارات، به دنبال سیاه نمایی و تخریب بوده و علیرغم پاسخ به تحریف ها، از انتشار آن اجتناب می کنند.

🔰بنده به هیچ عنوان با واکسیناسیون مخالفتی ندارم و واکسن را جزئی از طب اسلامی – ایرانی می دانم.  قبل از ورود کرونا به ایران این تهمت از طرف سازمان‌های وابسته به وزارت محترم بهداشت و درمان بر من وارد شد و پس از دو سال بررسی، شاکیان محکوم شدند و پرونده بسته شد.

🔰 در آن دوران اشکالی که بر واکسن وارد کردم، این بود که چرا باید به بهانه افزایش طول عمر واکسن در آن جیوه وارد کنند و چرا چند واکسن را به عنوان سه‌گانه، پنج‌گانه و شاید در آینده ده‌گانه یکجا به کودکان ما تزریق کنند. چرا هر کدام از این واکسن ها رو جدا جدا تزریق نمی‌کنند تا از عوارض سنگین آن جلوگیری شود و یا اینکه به روند اجباری بودن آن با واکسن های مشکوک غربی (انگلیسی، آمریکایی، فرانسوی و… ) اعتراض داشتم که به حمد الله با محکومیت طرف مقابل به نفع بنده٫ موضوع واکسن فیصله یافت.

🔰در ایپدیمی کرونا، ما روش هایی برای درمان ارائه کرده ایم، با این حال مردم ایران آزادند خود انتخاب کنند واکسن بزنند یا با روش های طب اسلامی – ایرانی درمان شوند. در صورت انتخاب واکسن برای مقابله با ویروس کرونا، توصیه به تزریق واکسن برکت و واکسن ها تولید کشور عزیزمان است که تمامی فرآیند تولید تحت کنترل و نظارت مسئولان است.

🔰همچنین هموطنان عزیزم، در صورت تمایل به تزریق واکسن خارجی می توانند با مطالعه و تحقیق و خواندن مقالات علمی و شنیدن اظهارات متخصصان؛ چه موافق و چه مخالف و منتقد، نوع واکسن را انتخاب کنند.

🔰سخنان بنده که اخیرا به صورت ناقص منتشر شده و مورد سواستفاده قرار گرفته است، مربوط به دولت قبل بود که برخی از مسئولین برای واردات واکسن های آمریکایی و انگلیسی مصر بودند و باید هشدارهای جدی می دادم تا خارج از چارچوب دستورات رهبر معظم انقلاب برای ممنوعیت واردات واکسن های مشکوک خارجی اقدام نشود.

🔰 امیدوارم مسئولان دولت انقلابی در رسالت خود برای غلبه بر اپیدمی کرونا پیروز و موید باشند و با ایجاد بستری مناسب و شنیدن دغدغه ها و نظرات مخالفان و منتقدان واکسن کرونا، نگرانی های موجود را مرتفع سازند.