🔰 یک کارشناس موشکی اسرائیلی در مقاله‌ای با عنوان فوق نوشت: رهبر و راهنمای ایران، سید علی خامنه‌ای، در بیش از یک سمینار و سخنرانی گفته‌است که نیروهای ایرانی به دنبال در اختیار داشتن موشک‌های هسته‌ای نیستند و آن‌ها را نمی‌سازند، زیرا بر اساس دکترین شیعه، داشتن و نگهداری آن مطلقاً حرام است. 🟠 از […]

🔰 یک کارشناس موشکی اسرائیلی در مقاله‌ای با عنوان فوق نوشت: رهبر و راهنمای ایران، سید علی خامنه‌ای، در بیش از یک سمینار و سخنرانی گفته‌است که نیروهای ایرانی به دنبال در اختیار داشتن موشک‌های هسته‌ای نیستند و آن‌ها را نمی‌سازند، زیرا بر اساس دکترین شیعه، داشتن و نگهداری آن مطلقاً حرام است.

🟠 از سوی دیگر نیز، رهبرایرانی گفته است: ایران با هرگونه حمله با هر سلاحی به جمهوری اسلامی، به همان ترتیب با آن مواجه خواهد شد.

🟠 در اینجا ناظران و حتی دولت‌ها از این اظهارات ضد و نقیض بالاترین مقام نظامی و رهبری ایران، متحیر شدند.

🟠 در شرایطی که همه تایید می‌کنند که او تنها رهبر منطقه‌ای بلکه در سطح جهانی است که دروغ نمی‌گوید و اظهارات خود را جعل نمی‌کند.

🟠 پس چگونه خامنه‌ای با موشک های هسته‌ای که به سوی ایران شلیک شود، مواجه خواهد شد، در حالی که او تأیید کرده که آنها را در اختیار ندارند و به دنبال آن هم نیستند؟

🟠 در اینجا کارشناس اسرائیلی به تحلیل این معادله پرداخته و اعلام کرده که خامنه‌ای به وعده و تهدید خود پایبند است:

🟠 اول اینکه تنها کشوری که می خواهد با سلاح هسته‌ای به ایران ضربه بزند اسرائیل است، آمریکا از محاصره اقتصادی راضی است و اصلاً نمی‌خواهد با ایران یک جبهه نظامی باز کند.

🟠 در صورتی که موشک اتمی اسرائیل به سمت ایران پرتاب شود، موشک بین ۸ تا ۹ دقیقه طول می‌کشد تا به نزدیک‌ترین هدف مهم ایرانی برسد.

🟠 ایران سازمان راداری بسیار پیشرفته‌ای دارد که ذهن ایرانی با حمایت روس‌ها و چین، روی آن کار کرده، این رادار اگر در سطح جهانی نباشد، قوی ترین رادار خاورمیانه است.

🟠 در مورد مقابله با پرتاب موشک اتمی اسرائیل به سمت ایران، ۳ پایگاه ایرانی با موشکهای کنترل شده و یک پایگاه برای حمله به رآکتور دیمونا در نزدیکی تل آویو، وجود دارد!

✔️ پایگاه حماس در فلسطین ۶۵ کیلومتر با رآکتور فاصله دارد.

✔️ پایگاه حزب الله در ضاحیه ۱۲۰ کیلومتر با رآکتور فاصله دارد.

✔️ پایگاه بختیاریه در ۲۲ کیلومتری رآکتور هسته‌ای اسرائیل قرار دارد.

🟠 به این معنی که این موشک ها از ۴۰ ثانیه تا  ۲ دقیقه طول می کشد تا به رآکتور دیمونا اصابت کند و منطقه را، از جمله سرمایه‌ی اداری و انسانی تل آویو را، درهم بشکند.

🟠 یعنی قبل از رسیدن موشک هسته‌ای به خاک ایران، پایتخت اسرائیل از سنگ و انسان، محو می‌شود و به دلیل آلودگی رادیواکتیو، اسرائیل تا ۱۵ سال پس از حمله، غیرقابل سکونت می‌‌شود. 

🟠 تأثیر بمب هسته‌ای صدها برابر کمتر از تأثیر انفجار رآکتور و کارخانه بمب‌های هسته‌ای است و حادثه چرنوبیل روسیه بزرگترین شاهد بزرگی خسارات است.

🟠 توجه داشته باشید که رآکتور دیمونا قوی‌تر و بزرگتر از رآکتور فوق الذکر است.

🔶 خلاصه‌ی تحلیل

🟠 وعده‌ سید علی خامنه‌ای، یهودیان صهیونیست را کشت و پس از این سالها ساخت سلاح هسته‌ای، چون عتیقه جات و تزئینات در انبارها نگهداری می‌شود و هرگز یا حداقل تا ۵۰ سال آینده نخواهند توانست از آنها استفاده کنند.

🟠 این تحلیلگر اسرائیلی در پایان مقاله خود می گوید: "مراقب آقای علی خامنه‌ای باشید که او هرگز دروغ نمی‌گوید!"