🔵 تنها چند ساعت پس از شهادت حسن ایرلو، سفیر ایران در یمن، برخی رسانه‌های خارجی و رسانه‌های غیررسمی داخلی، اقدام به نشر اطلاعات و گمانه‌زنی‌هایی در خصوص کیفیت وفات ایشان کرده‌اند، اما واقعیت ماجرا چیست؟ 🔵 برخی رسانه‌ها با انتشار شایعاتی ادعا کردند که حسن ایرلو بر اثر بمباران جنگنده‌های ائتلاف سعودی در یمن […]

🔵 تنها چند ساعت پس از شهادت حسن ایرلو، سفیر ایران در یمن، برخی رسانه‌های خارجی و رسانه‌های غیررسمی داخلی، اقدام به نشر اطلاعات و گمانه‌زنی‌هایی در خصوص کیفیت وفات ایشان کرده‌اند، اما واقعیت ماجرا چیست؟

🔵 برخی رسانه‌ها با انتشار شایعاتی ادعا کردند که حسن ایرلو بر اثر بمباران جنگنده‌های ائتلاف سعودی در یمن زخمی شده و سپس پس از انتقال به ایران در تهران جان باخته است، که بنابر اطلاعات موثق این شایعه را تکذیب می‌شود.

🔵 بر اساس اطلاعات موثق که از منابع حاضر در بیمارستان محل بستری رسیده است، این شهید بزرگوار به هیچ عنوان توسط بمباران‌های ائتلاف سعودی زخمی نشده بودند.

🔵 همچنین شایعات دیگری در فضای مجازی در حال انتشار است که ادعا می‌کنند حسن ایرلو همان عبدالرضا شهلایی، فرمانده و هماهنگ کننده نیروی‌قدس سپاه‌پاسداران انقلاب‌اسلامی در کشور یمن است؛ این شایعه هم نیز قویأ تکذیب می‌شود.

🔵 سردار شهلایی و یا آن مجاهدی که سرویس‌های امنیتی استکبار ایشان را با نام شهلایی می‌شناسند، در سلامت کامل به سر می‌برند و همچنان مشغول به انجام ماموریت جهادی خود در یمن هستند.