🟦 ردپای #یهود در #کشف_حجاب رضاخانی! 🔵 پس از تحکیم حاکمیت رضاخانی، وقتی محمدعلی فروغی یعنی همان فراماسونر بابی ازلی و از عوامل اصلی صعود رضاخان به سلطنت، مجدداً رئیس‌دولت شد، قضیهٔ کشف حجاب در ایران از محورهای این مرحله بود.  🔷 مرحله‌ای که در واقع اساس و ماهیت روی کارآوردن رژیم پهلوی توسط کانون‌های […]

🟦 ردپای #یهود در #کشف_حجاب رضاخانی!

🔵 پس از تحکیم حاکمیت رضاخانی، وقتی محمدعلی فروغی یعنی همان فراماسونر بابی ازلی و از عوامل اصلی صعود رضاخان به سلطنت، مجدداً رئیس‌دولت شد، قضیهٔ کشف حجاب در ایران از محورهای این مرحله بود. 

🔷 مرحله‌ای که در واقع اساس و ماهیت روی کارآوردن رژیم پهلوی توسط کانون‌های صهیونی در تداوم فرقه‌های ضالّه بابیت و بهاییت را روشن می‌ساخت.

🔵 در کابینهٔ جدید فروغی، مجموعه‌ای از یهودیان_مخفی و فراماسون‌ها حضور داشتند و آنچه در این میان بیش از هر مورد دیگر هدف تهاجم حلقهٔ ماسون‌های فروغی قرار داشت، فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و ملی بود.

🔷 این ادعا را می‌توان از انتخاب فراماسون مرموزی همچون علی‌اصغر حکمت به وزارت معارف دریافت.

🔵 برای آشنایی با پیشینهٔ علی‌اصغر حکمت بهتر است به خاطرات مئیر عزری اولین سفیر رژیم غاصب صهیونیستی در ایران رجوع کنیم. عزری می‌نویسد:

🔷  «تیمسار "کیا" دیدار مرا با علی اصغر حکمت برنامه‌ریزی کرد. چندی پیش از این دیدار به من گفته بود «او از خود شماست» من به‌خوبی به گفته‌اش پی نبرده بودم،

🔷 تا این‌که پس از چندی دانستم خانواده حکمت (به معنی حاخام)، از یهودیان سرشناس شیراز بوده‌اند و بالای ١٢٠سال پیش از سر ناچاری از کیش خویش دست شسته‌اند.

🔷 شاید هم خواسته‌اند با گزینش نام خانوادگی «حکمت» از تنها یادگار خانوادگی پاسداری کنند، چرا که واژهٔ حاخام در زبان عبری برابر با خردمند، فرهیخته، دانشور، دانا یا پژوهنده است. حکمت، هرگز گرایشی به گشودن این راز نداشت…»

🟦 بخش دوم:

🔵 علی‌اصغر حکمت بعداً در شورای عالی تشکیلات فراماسونری جعفر شریف‌امامی به‌نام «حکومت متحده جهانی» حضور جدّی داشت

🔷 و همراه ماسون‌هایی همچون سردار فاخر حکمت، دکتر هومن، دکتر علی‌آبادی، احمد متین‌دفتری و… براساس آرمان‌های یهودی، سناریوی حکومت بلامنازع تشکیلات جهانی فراماسونری را در ایران و سایر کشورهای دنیا دنبال می‌کردند.

🔵 نخستین اقدام دولت فراماسون فروغی برای به‌وجود آوردن اصلاحات صهیونی در ایران، فرستادن رضاخان به خارج کشور و ترکیه بود.

🔷 اسناد موجود حاکی از آن است که رضاخان نیز پس از دیدار از ترکیه تحت تأثیر القائات افرادی همچون محمدعلی فروغی، محمود جم و علی‌اصغر حکمت، شیفتهٔ اصلاحات استعماری در آن کشور شد

🔷 و نقشهٔ فراماسون‌های فوق را برای عملی ساختن تهاجم صهیونیسم به فرهنگ ایرانیان تایید کرد.

🔵 علی‌اصغر حکمت در کتاب خاطراتش تحت عنوان «سی خاطره از عصر فرخنده پهلوی» شرح کاملی از ماجرای کشف حجاب و تمهیداتی که برای اجرای آن اندیشیده بود، می‌دهد.

🔷 حکمت که ۶سال متمادی بر منصب بسیار حساس وزارت معارف تکیه زده بود، با طرح موضوع در جلسه هیئت وزیران و سپس تشکیل کانون بانوان، پروژهٔ کشف حجاب را کلید زد.

🔷 وظیفهٔ این کانون، آن‌چنان که حکمت در خاطراتش ذکر کرده، آماده‌سازی افکار عمومی برای اجرای طرح کشف حجاب بود.

🔵 حکمت در گوشه‌گوشهٔ خاطراتش، خود را نفر اول در قضیهٔ کشف حجاب معرفی کرده است حتی می‌نویسد که روز و مکان جشن ١٧ دی ١٣١۴ برای مراسم علنی کشف حجاب و حضور خاندان سلطنت در این مراسم را وی به رضاخان پیشنهاد داده بود.