🔷 زمان ظهور در اختیار خداوند است و کسی از زمان دقیق آن مطلع نیست. 🔷 اما تراکم حوادث رخ داده در «جغرافیای ظهور»، اینچنین و مجموعا در طول تاریخ رخ نداده و تنها در این دوره است که «پازل ظهور» به شکل بی‌سابقه ای اینچنین در کنار هم قرار گرفته است و امید است […]

🔷 زمان ظهور در اختیار خداوند است و کسی از زمان دقیق آن مطلع نیست.

🔷 اما تراکم حوادث رخ داده در «جغرافیای ظهور»، اینچنین و مجموعا در طول تاریخ رخ نداده و تنها در این دوره است که «پازل ظهور» به شکل بی‌سابقه ای اینچنین در کنار هم قرار گرفته است و امید است عصر معاصر، عصر ظهور باشد!

🔷 از جمله: فتنه شام در عصر معاصر که همه کلیدواژه حدیثی در این حوادث فعلی، متبلور است همچنین عراق آشفته و ضعیف که صحنه تنازع محور حق با باطل است و نیز اختلاف حاکمان ناصبی "آل فلان" در عربستان. 

🔷 همچنین انقلاب شیعی زمینه ساز ظهور در ایران در این ۴۰ سال و در مقابل، فساد یهود مفسد در فلسطین در طول هفتاد سال از دیگر قطعات پازل می‌توان برشمرد.

🔷 ممکن است سوال شود: خوب حکومت شیعی در ایران در زمان صفویه نیز تشکیل شد، چرا ظهور رخ نداد؟!

🔷 پاسخ این است آیا صفویه، داعیه و انگیزه مبارزه با یهود فاسد داشت؟ و اصولا آیا یهود صهیونیسم رژیم اسرائیل در زمان صفویه تشکیل شده بود؟ خیر!

🔷 اصولاً شاخص انقلاب شیعی زمینه ساز ظهور، طبق احادیث ذیل آیات سوره اسراء، مبارزه و جنگ با یهود فاسد در فلسطین با محوریت مسجد الاقصی است.

🔷 در تحلیل حوادث باید به حوادث و نشانه‌های ظهور به مثابه مجموعه قطعات مختلف «پازل واحد» نگریست.