🔰 حتما با دقت مضاعف و وسواس تا انتها بخوانید:  🔶 طراحی استکبار صهیونی بسیار پیچیده‌تر از ذهنیت‌های ساده‌انگارانه‌ ماست 🟠 این اطلاعات موثق اما بسیار حیرت‌انگیز را باید با حوصله تا آخر مطالعه کرد تا در جستجوی پاسخ به پرسش‌های منطقی، کسی گرفتار ساده‌انگاری نشود: 🔶 یکم: از سال ۲۰۱۴ گارد ویژه‌ی Asow (میلیشیای […]

🔰 حتما با دقت مضاعف و وسواس تا انتها بخوانید:

 🔶 طراحی استکبار صهیونی بسیار پیچیده‌تر از ذهنیت‌های ساده‌انگارانه‌ ماست

🟠 این اطلاعات موثق اما بسیار حیرت‌انگیز را باید با حوصله تا آخر مطالعه کرد تا در جستجوی پاسخ به پرسش‌های منطقی، کسی گرفتار ساده‌انگاری نشود:

🔶 یکم: از سال ۲۰۱۴ گارد ویژه‌ی Asow (میلیشیای داوطلب جنگ) رسماً تحت نظر وزارت کشور دولت مرکزی اوکراین تأسیس شد؛ با هدف سرکوب و کشتار ساکنان روس تبار اوکراین.

🔶 دوم: آرم ویژه‌ی این میلیشیا، یعنی نئونازی‌های ضد قوم یهود، بازسازی شده علامت نازی‌ها (صلیب شکسته) است که در جنگ دوم به استقبال ارتش نازی رفته و هزاران یهودی اوکراین را قتل عام کرده‌اند!

🔶 حالا تمام هزینه‌های جذب و آموزش این گارد ویژه توسط (Ihor Kolomojskyj) ثروتمندترین مرد اوکراین تأمین می‌شود که دو تابعیت اسرائیل و اوکراین را همزمان داراست و تا سال ۲۰۱۶ صاحب بزرگترین بانک خصوصی این کشور بوده است.

🔶 سوم: وقتی رئیس جمهور و نخست وزیر اوکراین خودشان یهودی الاصل بوده و در مواضع همیشگی‌شان خود را از فدائیان اسرائیل معرفی کرده‌اند.

🔶 نخستین سئوال بدیهی که به ذهن هر انسانی می‌آید، این است که چرا باید اسرائیل یک گروه ضدیهودی را حمایت کند و چرا باید حاکمان یهودی اوکراین روی نئونازی‌ها سرمایه‌گذاری کنند؟ …
بله، واقعاً چرا؟!

🔶 نگارنده نیز بیان پاسخی را که می‌فهمد، فعلا به تأخیر می‌اندازد، زیرا بسیار حیرت‌انگیز است.

🟠 و اما ادامه مستندات:

🔶 چهارم: درون همین گارد ویژه‌ی اوکراینی یک رسته‌ای با نام «متنفر از نوع بشر» (Misanthropic Division) تعبیه شده که ظاهراً در پی استقلال اوکراین، همزمان از روسیه و اروپای‌غربی است؛ و هدفش تأسیس حکومت نئوناسیونال سوسیالیسم در اوکراین است؛

🔶 ضمن ابراز صریح این عقیده که «یهودیان عامل فلاکت» بشریت هستند و باید با شعار (Töten für Wotan) کشته شوند. 

🔶 آنها از چندین سال پیش، بی‌پرده برای تحقق این هدف خود از سراسر جهان نیرو جذب می‌کنند (گزارش رادیو آلمان ۲۰۱۷).

🔶 پنجم: به گزارش اخیر (The Intercept)، مارک الیوت زاکربرگ (آلمانی_اتریشی) یهودی‌الاصل، تبعه‌ی آمریکا، صاحب فیس‌بوک اعلام کرده که هرنوع تبلیغات مثبت برای نئونازی‌های اوکراین مجاز است، به شرطی که آنها در برابر روس‌ها بجنگند.

🔶 ششم: طبق آخرین گزارش نیویورک تایمز، این نئونازی‌های اوکراین از سراسر اروپا به شدت حمایت و همراهی می‌شوند.

🔶 چنان که آنها با وجود پیروی آشکار از ایدئولوژی نازی‌ها، مورد حمایت همه‌جانبه‌ی رژیمی به رهبری یهودیان دوتابعیتی این کشورند که برای هر آشوب داخلی بکار گرفته می‌شوند.

🔶 هفتم: بنابر گزارش مفصل رسانه‌ها و خبرگزاری رسمی یونان، هشت ماه پیش (ژوئن ۲۰۲۱) مراسم تدفین رهبر نازی‌های پیشکسوت اوکراین، از میلیشیای جوان هیتلر (Galizien) با نام «اُرست واسکول» طی باشکوهترین مراسم رسمی حکومت، با مشارکت گارد مخصوص ریاست جمهوری آقای زلنسکی، یعنی (Bohdan Chmelnizki) و حضور نماینده‌ی وزیر دفاع اوکراین، در بزرگترین کلیسای اوکراین در کیف برگزار شد.

🟠 اما رسانه‌های اروپای غربی، حتی آلمان ظاهراً ضدنازی، از کنار آن عبور کردند!!

🔶 هشتم: ۱۹ فوریه ۲۰۲۲، رئیس جمهور اوکراین در کنفرانس امنیتی مونیخ، رسماً معاهده منع سلاح هسته‌ای بوداپست را نامعتبر نامید و برنامه‌ی خود برای کسب سلاح اتمی را اعلام کرد.
 
🟠 قبلاً نیز سفیر اوکراین در برلین همین هدف را مطرح کرده بود. 

🔶 در حالی که بزرگترین حادثه اتمی، حدود ۳۵ سال پیش در چرنوبیل، شمال اوکراین اتفاق افتاده و جهان را در وحشت فرو برده بود.

🔶 نهم: تلاش غرب برای خاموش کردن صدای فرستنده‌های روسیه که بازسازی نئونازی‌ها در شرق اروپا را افشا می‌کنند، همان شعار نازی‌هاست که «کسی نباید فرستنده دشمن را گوش بدهد!»

🔶 دهم: حالا باهم مرور کنیم: 

 🟠 کشوری چهل و چند میلیونی، دارای حدود ۶۰ هزار ساکنان یهودی که رئیس جمهورش یهودی، نخست وزیرش یهودی و ثروتمندترین فرد کشور آنها نیز یهودی است، آشکارا تبدیل شده به پایگاه ترویج نئونازی‌ها و دشمنان قوم یهود؛ آن‌هم با همراهی اسرائیل و حامیانش!!

🟠 حیرت‌انگیزتر آن‌که، دولت‌ها و رسانه‌های صهیونی آمریکا و اروپای غربی هم، یا از کنار این پدیده عبور می‌کنند و یا به بهانه‌ی مخالفت با روسیه، مورد حمایتش قرار می‌دهند!!

🟠 آیا هر انسان فهیم و دوراندیشی نباید فراتر از هیجانات رسانه‌های زرد جهان غرب از خودش بپرسد: «ماجرا چیست و ارباب این برنامه‌ها کیست؟!»

🟠 در این‌جا فقط یک یادآوری!

🔶 طی ۳ هزار سال گذشته، در شرق و غرب عالم، باند نژادپرست اشرار یهودی که امروزه «صهیونیست» نامیده می‌شود، برای گسترش نفوذ و سلطه‌ی خود، همواره اقلیت‌های قوم یهود را همه‌جا به مسلخ سایر اشرار زمانه سوق داده تا از مظلومیت آنها سوءاستفاده کند!

🔶 توضیحات بیشتر بماند برای بعد…

✍ "محمدعلی رامین"