«راکفلر» چهار برابر بیشتر از «بیل گیتس» ثروت دارد! بنیانگزار اولین و بزرگترین شرکت نفتی آمریکا و جهان «استاندارد اویل»، خانواده راکفلر است. ساختمان «سازمان ملل متحد» در نیویورک آمریکا متعلق به راکفلر هاست! ساختمان «سازمان جهانی بهداشت Who» در ژنو سوئیس متعلق راکفلرهاست! ساختمان «فائو» در شهر رم در کشور ایتالیا متعلق راکفلرهاست! برج های دوقلو ساختمان «تجارت […]

«راکفلر» چهار برابر بیشتر از «بیل گیتس» ثروت دارد!

بنیانگزار اولین و بزرگترین شرکت نفتی آمریکا و جهان «استاندارد اویل»، خانواده راکفلر است.

ساختمان «سازمان ملل متحد» در نیویورک آمریکا متعلق به راکفلر هاست!

ساختمان «سازمان جهانی بهداشت Who» در ژنو سوئیس متعلق راکفلرهاست!

ساختمان «فائو» در شهر رم در کشور ایتالیا متعلق راکفلرهاست!

برج های دوقلو ساختمان «تجارت جهانی» متعلق به بنیاد راکفلرهاست و حمله ساختگی به آن و تجاوزگری نظامیان غربی به کشورهای اسلامی از طرح های آنهاست!

بزرگترین شرکت کشاورزی تراریخته سازی و عقیم کردن بذر در جهان و انبار بذرهای قیامت در «سوالبارد» نروژ متعلق راکفلرهاست!

بنیاد آموزشی «کارنگی» طراح و مدیر نظام آموزشی مدرن در ایران و جهان، شاخه ی علمی بنیاد راکفلر هاست!

صنعت پوشاک و غذا بر پایه نفت از ایده های راکفلر هاست، بزرگترین تولیدکننده و عامل کشاورزی با کود شیمیایی و پوشش با لباس های نفتی در جهان، راکفلرها هستند!

طرح و اجرای «انقلاب سبز» که تبدیل کشاورزی مردمی به کشاورزی صنعتی سرمایه داری است،و «جایزه ی بین المللی غذا» ، متعلق به راکفلرهاست!

محمد رضا شاه پهلوی در سفر به آمریکا به دیدار راکفلرها می رفت و راکفلرها مکرر به ایران می آمدند، پس از سقوط شاه، راکفلر ها شاه را برای معالجه به آمریکا بردند و موجب خشم جوانان و تسخیر لانه جاسوسی شدند!

برادران راکفلر (نلسون، دیوید و جان) بارها در سال‌های دهه ۵۰ شمسی به ایران سفر کرده و با شاه و مقامات سیاسی و اقتصادی ایران جلسات پرتعدادی داشتند که حتی تا آستانه انقلاب هم ادامه داشت!

آیت الله سعیدی با سخنرانی بر علیه نفوذ اقتصادی راکفلرها در ایران، شبانه به ساواک برده شد و به شهادت رسید!

آقای مطهری(عزت شاهی) بدلیل مخالفت با نفوذ راکفلر ها در ایران به کمیته مشترک ضد خرابکاری برده شد و سخترین شکنجه ها را تحمل کرد!

مدال طلای کشاورزی ‌جمهوری اسلامی ایران تا کنون فقط به سه نفر غربی بنام «نورمن بورلاگ» و «گوریو خوش»،توسط کلانتری وزیر وقت جهاد و «ون مونتاگو» توسط محمود حجتی وزیر وقت، اعطا شده است که از مسولین بنیاد راکفلر ها هستند!

بنیاد صهیونیستی راکفلر، ۱۵۴ ایرانی را در موسسه غیرانتفاعی «ایری» که در فیلیپین فعالیت می کند، آموزش داده است، که ۵۳ نفر از آنها مدرک فوق لیسانس و دکترا دریافت کرده و اکنون بانیان اصلی باند تراریخته در ایران به حساب می آیند، آقای بهزاد قریاضی دانش آموخته ی بنیاد راکفلر است!

توافق برجام با پیگیری راکفلرها به انجام رسیده و ایشان بعد از انقلاب برای اولین بار، مجددا پس از برجام، به ایران آمدند!

برنامه ثریا در شبکه یک، پس از پخش مستند “پدرخوانده” که به سفر راکفلر ها به ایران و پروژه ی نفوذ اختصاص دارد، متوقف شد!(مستند را حتما ببینید)

گلوبال ریسرچ در تحقیقی نوشت: «دیوید راکفلر جشن تولد ۹۶ سالگی خود را در اجلاس بیلدربرگ برگزار کرد. او اگر تنها فرد نباشد یکی از بنیانگذاران اصلی گروه در سال ۱۹۵۴ است!

راکفلر ها خود را حاکم جهان میدانند، حکومتی فراتر از همه ی ملت ها ،دیوید راکفلر در خلال صحبت‌هایش در نشست بیلدربرگ سال۱۹۹۱م گفت:

واشنگتن پست، نیویورک تایمز، مجله تایم و دیگر نشریات بزرگ که مدیران آنها در تمام ۴۰ سال گذشته در جلسات ما حضور داشتند و این برای ما غیرممکن می‌نمود که نقشه خود را برای جهان بدون روشنگری این مجلات پیش ببریم.

اما اکنون جهان برای یک «دولت جهانی» آماده‌تر است. حاکمیتی فراملی از نخبگان و بانکداران جهان قطعاً از حکومت‌های ملی تجربه شده در قرن‌های گذشته بهتر است!

پس از خاتمه جنگ در سال ۱۹۴۶ م «نلسون راکفلر» به همراه «هنری والاس» وزیر وقت تجارت امریکا در سفری به مکزیک، آغاز “انقلاب سبز ” که طرح سیطره بر غذای جهان است را اعلام کردند.

طرح «لیبرال دموکراسی» و«جهانی سازی هوشمند»، نفوذ در دانشگاه ها و مراکز سیاسی، فرهنگی، علمی و اقتصادی جهان، ایجاد «سازمان دیده بان حقوق بشر» در سال ۱۹۸۷و نهادهای جاسوسی و امنیتی آمریکا«اف بی آی» و سازمان «سیا»و بزرگترین شرکت های تولید تسلیحات و«کمیسیون سه جانبه»و«شرکت تحقیقات زیست شناسی اجتماعی»و«شورای روابط خارجی آمریکا» در سال ۱۹۲۱ و… همه توسط «صندوق برادران راکفلر» مدیریت می شوند.