▪️۱- گردو غبار و آلودگی در روز پنجشنبه نسبت به روز قبل بسیار کاهش پیدا کرده بود. ▪️۲- کرونا در حال حاضر به کمترین حد رسیده و این موضوع برای همه ی ملت ایران کاملا قابل لمسه و تقریبا اکثر مراسم ها بدون محدودیت برپاست. ▪️ ۳-اختلاط خانوادگی یعنی بودن شوهر در کنار همسر و […]

▪️۱- گردو غبار و آلودگی در روز پنجشنبه نسبت به روز قبل بسیار کاهش پیدا کرده بود.

▪️۲- کرونا در حال حاضر به کمترین حد رسیده و این موضوع برای همه ی ملت ایران کاملا قابل لمسه و تقریبا اکثر مراسم ها بدون محدودیت برپاست.

▪️ ۳-اختلاط خانوادگی یعنی بودن شوهر در کنار همسر و فرزندش و با اختلاط دختر و پسر نامحرم از زمین تا آسمان فرق میکند.

▪️ ۴-مراسم اجرای سلام فرمانده جشن نبود بلکه همایش بیعت با اقا امام زمان (عج)بود.

▪️ ۵-مراسم در ساعت ۷ عصر و قبل از شب شهادت امام صادق(ع) به اتمام رسید. ۶- در طی برگزاری مراسم چندین بار هم شهادت امام صادق (ع)و هم مصیبت وارده بر مردم عزیز داغدار آبادان تسلیت گفته شد.

▪️۶- همخوانی زن و مرد اگر سلام بر صاحب الزمان باشد که هیچ لهو و لعبی در آن نباشد با همخوانی دختر و پسرهایی که تماما لهو و لعب هست، فرقی نمیکند!!؟

ای کاش حداقل کسانی که به برگزاری اجتماع مهدوی سلام فرمانده در (به قول خودشان) شب شهادت امام صادق (ع) معترض هستند، همون هایی نباشند که مرحوم آیت الله یزدی رو بخاطر دغدغه ی حفظ احترام شب تاسوعا در بازی ایران-کره جنوبی مسخره میکردند!!

ای کاش همانهایی نباشند که سال ۸۸ در ظهر روز عاشورا وسط خیابون کف و سوت میزدند و هلهله میکردند و نمادهای عاشورایی را به آتش کشیدند!!