گفت: سایت خبری وابسته به مدیران دولت سابق نوشته است «‌اگر هرچه زودتر به توافق هسته‌ای برسیم، پول‌های مسدود‌شده‌مان آزاد می‌شود، کارخانجاتمان به مواد اولیه و فناوری دسترسی پیدا می‌کنند، تولیدات افزایش می‌یابد و ….»! گفتم: یعنی نمی‌داند که توافق معطل لغو مؤثر تحریم‌ها و ارائه تضمین معتبر از سوی آمریکاست؟! منظورش این است که […]

گفت: سایت خبری وابسته به مدیران دولت سابق نوشته است
«‌اگر هرچه زودتر به توافق هسته‌ای برسیم، پول‌های مسدود‌شده‌مان آزاد می‌شود، کارخانجاتمان به مواد اولیه و فناوری دسترسی پیدا می‌کنند، تولیدات افزایش می‌یابد و ….»!
گفتم: یعنی نمی‌داند که توافق معطل لغو مؤثر تحریم‌ها و ارائه تضمین معتبر از سوی آمریکاست؟! منظورش این است که بار دیگر مثل دولت سابق به فاجعه برجام تن بدهیم و بلاهایی که برجام بر سر ملت آورد را تکرار کنیم؟!
گفت: مدیر این سایت در یک مناظره تلویزیونی به شدت از برجام دفاع می‌کرد و در مقابل این سؤال که آیا شما برجام را خوانده‌اید؟ پاسخ داد، نه! هم‌حزبی‌های او هم تا‌کنون در مقابل این سؤال که لا‌اقل یکی از دستاوردهای برجام را برای ملت توضیح بدهید، سکوت کرده‌اند!
گفتم: این جماعت به علم و دانش و دلسوزی برای مردم و‌… کاری ندارند … یارو هندونه دزدیده بود و در حال خوردن بود. به او گفتند حرام است. گفت؛ ولی جیگر آدمو خُنک می‌کنه!