نیروهای حشد‌الشعبی، ارتش و نیروهای امنیتی عراق عملیات گسترده مشترکی را برای پاک‌سازی مناطق جنوبی شهر موصل از عناصر داعش آغاز کردند. حشد‌الشعبی، ارتش و نیروهای امنیتی عراق یکشنبه عملیات گسترده‌ای را برای پاک‌سازی روستاها و مناطق بیابانی شهر موصل از مخفیگاه‌های داعش آغاز کردند. همه مجموعه‌های زیر نظر فرماندهی عملیات نینوی در الحشد‌الشعبی از […]

نیروهای حشد‌الشعبی، ارتش و نیروهای امنیتی عراق عملیات گسترده مشترکی را برای پاک‌سازی مناطق جنوبی شهر موصل از عناصر داعش آغاز کردند.
حشد‌الشعبی، ارتش و نیروهای امنیتی عراق یکشنبه عملیات گسترده‌ای را برای پاک‌سازی روستاها و مناطق بیابانی شهر موصل از مخفیگاه‌های داعش آغاز کردند. همه مجموعه‌های زیر نظر فرماندهی عملیات نینوی در الحشد‌الشعبی از جمله یگان عملیات، اطلاعات، تخریب و مهندسی و همچنین تیپ ۳۳ و ۵۹ از چهار محور اقدام به تفتیش و پاک‌سازی روستاهای «الابراهیمیه»، «الحسینیه»، «المزملات» و «تل الریان» در جنوب شهر موصل می‌کنند. لشگر ۱۶ ارتش عراق و همچنین یگان ویژه پلیس استان نینوی نیز در این عملیات حضور دارند. به گزارش فارس، این منطقه روز شنبه هدف حملات جنگنده‌های ارتش عراق قرار گرفته بود. طبق تجربه دفعات گذشته چنین به نظر می‌رسد که تاکتیک نیروهای عراقی ابتدا حملات هوایی و سپس ورود نیروی زمینی است.