پس از ناکامی عملیات موساد برای خرابکاری در یک مرکز صنعتی در اصفهان که منجر به بازداشت تمام عوامل عملیاتی آن توسط وزارت اطلاعات ایران شد، رژیم صهیونستی، حداقل ۶ افسر برجسته مرتبط با میز ایران در موساد را کشته است. «تومر ایکس»، «آیالون شاپیرا»، «شارون اسمال»، «شایلی وست لند»، «اوفک آهارون»، «ایتامار الحرر»، ۶ […]

پس از ناکامی عملیات موساد برای خرابکاری در یک مرکز صنعتی در اصفهان که منجر به بازداشت تمام عوامل عملیاتی آن توسط وزارت اطلاعات ایران شد، رژیم صهیونستی، حداقل ۶ افسر برجسته مرتبط با میز ایران در موساد را کشته است.
«تومر ایکس»، «آیالون شاپیرا»، «شارون اسمال»، «شایلی وست لند»، «اوفک آهارون»، «ایتامار الحرر»، ۶ افسری هستند که به اتهام ارتباط با دستگاه امنیتی ایران، در مراحل بازجویی توسط موساد کشته ‌شده‌اند.
بجز این ۶ نفر، چند افسر دیگر نیز با همین اتهام، توسط بخش ضدجاسوسی موساد و به انحاء مختلف ازجمله تصادف رانندگی کشته شده‌اند که تعداد دقیق و سرنوشت آنها مشخص نیست.

موساد که لو رفتن عملیات پیچیده خرابکاری خود را شکست و رسوایی بزرگ برای خود می‌دانست، به زعم خود و برای انسداد رخنه دستگاه‌های امنیتی ایران، مجبور به حذف تمامی این افسران شده تا شاید بتواند از بقیه افراد و ارتباطات آنها حفاظت کند.

با توجه به اشراف کامل دستگاه امنیتی‌ ایران بر فعالیت موساد در منطقه غرب و جنوب شرق آسیا، مشخص نیست که خنثی شدن عملیات موساد در مالزی و بازداشت تمام عوامل آن در این کشور با همکاری سرویس اطلاعاتی این کشور با سرویس اطلاعاتی ایران بوده است یا نه؟