دبیرکل جنبش نجباء عراق در پیامی به نخست‌وزیر جدید این کشور ابراز امیدواری کرد که دولتمردان عراقی مطالبه اخراج اشغالگران از سراسر خاک این کشور را محقق سازند. شیخ «اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی به «محمد السودانی» نخست‌وزیر جدید عراق خواستار مبارزه با فساد مالی و همچنین اخراج نظامیان خارجی در […]

دبیرکل جنبش نجباء عراق در پیامی به نخست‌وزیر جدید این کشور ابراز امیدواری کرد که دولتمردان عراقی مطالبه اخراج اشغالگران از سراسر خاک این کشور را محقق سازند.
شیخ «اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی به «محمد السودانی» نخست‌وزیر جدید عراق خواستار مبارزه با فساد مالی و همچنین اخراج نظامیان خارجی در عراق شد. به گزارش فارس، او ضمن آرزوی موفقیت برای دولت جدید عراق، نوشت: «مقاومت اسلامی از گذشته تا کنون، از هور گرفته تا روستاها و شهرها، در کنار ملت عراق ایستاده و شریک مشکلات و مطالبات آنان بوده است. رزمندگان مؤمن مقاومت در راه خدا کفن به تن کرده و برای تحقق اهداف مقدس، از بین بردن ستم و اجرای عدالت، حاکمیت و زندگی شرافتمندانه، جان خود را کف دست گرفته و با اشغالگران در حال مبارزه هستند.» او گفت، از دولت می‌خواهیم که در راستای تحقق حاکمیت ملی، اخراج اشغالگران را وظیفه خود بداند.