برای حکومتی که ۴۴ سال است با مدعیان قدرت در این کره خاکی مچ انداخته و ۴۰ سال است در یک جنگ تمام عیار با این دشمن قدرتمند به سر می‌برد تاکنون هم پیروز در این میدان بوده مقابله کردن با بحران آفرینی‌های این دشمن که حالا شناخت بسیار خوبی هم از آن وجود دارد […]

برای حکومتی که ۴۴ سال است با مدعیان قدرت در این کره خاکی مچ انداخته و ۴۰ سال است در یک جنگ تمام عیار با این دشمن قدرتمند به سر می‌برد تاکنون هم پیروز در این میدان بوده مقابله کردن با بحران آفرینی‌های این دشمن که حالا شناخت بسیار خوبی هم از آن وجود دارد کار سختی نیست.

اینکه اینها در لندن نشسته و فکر می‌کنند حکومت قدرت جمع کردن این آشوب‌سازی‌ها را ندارد باز هم ناشی از ناتوانی در شناخت مردم ایران است، همان ناتوانی که باعث شده فکر کنند تا اینجای کار آنها پیروز هستند؟!

شاید تا به امروز دها شهید داده باشیم اما صبوری کردن بهتر است تا تبدیل شدن این تعداد شهید به اندازه جنگ سوریه یا عراق…

مشخص است که دشمن هرچه داشته به میدان آورده تا شاید رخنه‌ای ایجاد کند و روزنه‌ای برای نفوذ بیشتر اما تا اینجای کار تمام عواملش را که در آب نمک خوابانده بود به میدان آورد اما آب در دل ملتی که پای کشورشان ایستاده‌اند تکان نخورده است.

شاید ما برای تمام کردن تنهایی ماجرا عجول باشیم اما برای سیستمی که ۴۴ سال است در حال جنگ است نحوه مقابله آشناتر و دقیق تر است و می‌داند که باید چه کند و این را دشمن نمی‌داند.