صدراعظم آلمان: با مهاجرت قوی می‌توانیم جمعیت آلمان را به ۹۰ میلیون نفر برسانیم! اولاف شولتز؛ صدراعظم آلمان: «ما میتوانیم جمعیت خود را در سال های آینده به شدت افزایش دهیم زیرا دولت به دنبال تقویت مهاجرت برای کمک به جلوگیری از کمبود نیروی کار و بحران در سیستم بازنشستگی است. دولت در حال کار […]

صدراعظم آلمان: با مهاجرت قوی می‌توانیم جمعیت آلمان را به ۹۰ میلیون نفر برسانیم!

اولاف شولتز؛ صدراعظم آلمان: «ما میتوانیم جمعیت خود را در سال های آینده به شدت افزایش دهیم زیرا دولت به دنبال تقویت مهاجرت برای کمک به جلوگیری از کمبود نیروی کار و بحران در سیستم بازنشستگی است.

دولت در حال کار بر روی جذب کارگران خارجی است تا با وجود پیری جمعیت، جوانی را در کشور حفظ کنند؛ تخمین زده می‌شود که افزایش ۷ درصدی جمعیت تا سال ۲۰۷۰ جمعیت آلمان را به ۹۰ میلیون نفر برساند.»

دولت آلمان ماه گذشته با برنامه هایی برای اصلاح قانون مهاجرت موافقت کرد، زیرا برلین به دنبال باز کردن بازار کار به روی کارگران مورد نیاز از خارج از اتحادیه اروپا است.

اونوقت وقتی کارشناسان نسبت به کاهش جمعیت کشورمون و لزوم افزایش جمعیت کشور هشدار میدن تا طی چند دهه آینده ایران هم به سرنوشت امروز کشوری مثل آلمان گرفتار نشه، یه عده مثلاً روشنفکر یا نفوذی، یقه پاره میکنند که افزایش جمعیت کشور ضرورتی نداره!