🔸رهبر انقلاب در دیدار رمضانی ۱۴۰۲ با اشاره به اینکه حجاب محدودیت شرعی و قانونی است فرمودند: کشف حجاب حرام شرعی و حرام سیاسی است. 🔻اما چه عواملی زمینه‌ساز این حرام شرعی و سیاسی می شود؟ سوال مهمی که شاید برای خیلی از مردم بوجود بیاید.

بی حجاب‌ساز‌ها مهمترند!

✍ سید علیرضا آل‌داود

🔸رهبر انقلاب در دیدار رمضانی ۱۴۰۲ با اشاره به اینکه حجاب محدودیت شرعی و قانونی است فرمودند: کشف حجاب حرام شرعی و حرام سیاسی است.

🔻اما چه عواملی زمینه‌ساز این حرام شرعی و سیاسی می شود؟ سوال مهمی که شاید برای خیلی از مردم بوجود بیاید.

🔸رهبر حکیم انقلاب نخستین عامل این کشف حجاب‌ها را ندانستن آن افراد می دانند. برای این دسته از افراد باید حتما با جهاد تبیین و زبان اقناع در حوزه شناختی تلاش شود و مهمترین بستر اقناع و رساندن پیام در شرایط امروز فضای مجازی و رسانه البته نه از نوع غربی‌اش است، چراکه در سکوهای دشمن با بهره گیری از فناوری‌هایی نظیر هوش مصنوعی و فیلترینگ حبابی صدای ما به گوش مخاطب کف جامعه نمی‌رسد.

🔻اما مطابق فرمایشات حضرت آقا دشمن با نقشه و برنامه وارد این کار شده و ما هم باید با برنامه و نقشه وارد شویم.

🔸نکته مهم در این شرایط اینجاست که مهمترین بستر دشمن برای اغوای افراد با هدف گسترش فمینیسم، کشف حجاب و نافرمانی‌های مدنی فضای مجازی و رسانه های ارتباطی و اجتماعی آمریکایی است.

⭕️بی شک فضای مجازی ول و شبکه‌های اجتماعی در بستر آن نظیر اینستاگرام، دیسکورد، توییچ، فیس بوک و پیام رسان هایی مانند واتس اپ و تلگرام به عنوان سلاح‌های شناختی در جنگ ترکیبی به حساب می‌آیند و دشمن نیز از این بسترها بخصوص کلان داده‌های مخاطبان این سکو ها در حال استفاده حداکثری است.
⭕️بی شک فضای مجازی ول و شبکه‌های اجتماعی در بستر آن نظیر اینستاگرام، دیسکورد، توییچ، فیس بوک و پیام رسان هایی مانند واتس اپ و تلگرام به عنوان سلاح‌های شناختی در جنگ ترکیبی به حساب می‌آیند و دشمن نیز از این بسترها بخصوص کلان داده‌های مخاطبان این سکو ها در حال استفاده حداکثری است.

🔻در شرایط فوق الذکر یکی از مهمترین راهبردهای جبهه انقلاب مطالبه‌ی محاکمه کسانی است که در طول ۲ دهه گذشته مخصوصا در دولت قبل مسبب نفوذ حداکثری فضای مجازی ول و سکوهای اعزام شده از سوی دشمن در داخل ایران شدند تا بر روی یک نسل از کشور که به نسل Z معروف شده است تاثیرات شناختی منفی بگذارد و آنان پس از مدتی دچار رویگردانی اجتماعی، شک و بغض نسبت به هویت و فرهنگ ایرانی اسلامی خود شوند.

🔸راهبردی که همزمان با راهبرد بالا باید مطالبه و دنبال شود موضوع حکمرانی سایبری ایران اسلامی است دقیقا شبیه به آنچه امروز در غرب با موضوع سکوی تیک تاک با آن روبرو هستیم که می‌تواند بسیاری از افراد نا آگاه را نیز هوشیار کند.

🔻قدم بعدی قوی شدن در حوزه رسانه و فضای مجازی است و طراحی عملیات‌های با اثر شناختی که هر عملیات علاوه بر خنثی سازی اقدامات دشمن در لایه پدافند شناختی، بتواند به عنوان آفند شناختی هم عمل کند.

🔸راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، تصویب قوانین بروز در حوزه رسانه و فضای مجازی ، تقویت سکو‌های داخلی، بهره گیری از هوش مصنوعی برای پالایش هوشمند محتوا، تقویت زیرساخت‌های دسترسی کودکان و نوجوانان به شبکه امن، ارتقای سواد رسانه‌ای جامعه، مقابله با نفوذ و نفوذی‌ها و… از مهمترین راهبردهای بعدی است که باید در کوتاه مدت در سطح کشور عملیاتی شود.

🔸ادامه دارد