مقامات سعودی، زندانی سیاسیِ جوان و شیعه‌ مذهبِ ساکن قطیف در منطقه شرق این کشور را اعدام کردند و این‌گونه تعداد شهدای قطیف به ۱۳ نفر رسید که دو تن از آنان بحرینی الاصل بودند. همچنان تبعیض علیه شیعیان در عربستان جریان دارد و ماشین اعدامِ مخالفانِ آل‌سعود نیز از کار بازنایستاده است.

آل‌سعود یک جوان دیگر شیعه را اعدام کرد

مقامات سعودی، زندانی سیاسیِ جوان و شیعه‌ مذهبِ ساکن قطیف در منطقه شرق این کشور را اعدام کردند و این‌گونه تعداد شهدای قطیف به ۱۳ نفر رسید که دو تن از آنان بحرینی الاصل بودند.
همچنان تبعیض علیه شیعیان در عربستان جریان دارد و ماشین اعدامِ مخالفانِ آل‌سعود نیز از کار بازنایستاده است. وزارت کشور عربستان در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک جوان مسلمان (شیعه‌مذهب) را اعدام کرده و برای توجیه جنایت خود مجموعه‌ای از اتهامات ناروا را به او وارد کرده است. وزارت کشور عربستان همانند گذشته، مدعی شده است: «این فرد به یک هسته تروریستی پیوسته بود» و بدون این‌که این اتهامات را مستند کند، مدعی شده «وی حملات متعددی علیه نیروهای امنیتی انجام داده و از تروریسم و ​​اقدامات تروریستی حمایت مالی کرده». این در حالی است که مخالفان در شبه جزیره عربستان با محکومیت شدیدِ جنایتِ اعدامِ «مسلم المیلاد»، یادآور شده‌اند که ادامه سریال جنایتکاران سعودی باید پایان داشته باشد.