گفت: آقای منتجب‌نیا، دبیرکل حزب چند نفره «جمهوریت‌»! خطاب به رئیس‌جمهور گفته است «‌آقای رئیسی استعفا بدهید تا مردم راحت شوند»! گفتم: همه اسناد و شواهد نشان‌دهنده آن است که آمریکا و رژیم صهیونیستی و انگلیس و فرانسه و آلمان از دست آقای رئیسی و اقدامات و مواضع ایشان به شدت عصبانی و ناراحت هستند.

خود بابام هستم!

گفت: آقای منتجب‌نیا، دبیرکل حزب چند نفره «جمهوریت‌»! خطاب به رئیس‌جمهور گفته است «‌آقای رئیسی استعفا بدهید تا مردم راحت شوند»!
گفتم: همه اسناد و شواهد نشان‌دهنده آن است که آمریکا و رژیم صهیونیستی و انگلیس و فرانسه و آلمان از دست آقای رئیسی و اقدامات و مواضع ایشان به شدت عصبانی و ناراحت هستند. آقای منتجب‌نیا کدام طرفی است؟!
گفت: البته دوستان مدعی اصلاحات منتجب‌نیا هم که افتخار می‌کردند یک مسکن هم نساخته‌اند و می‌گفتند پالایشگاه‌‌سازی کار کثیف است و ادعا می‌کردند نباید نیروگاه ساخت و فاجعه برجام را به ملت تحمیل کردند و آب خوردن مردم را هم به برجام گره می‌زدند و به‌جای مبارزه با کرونا می‌گفتند مگر واکسن سوهان قم است و… از این که رئیسی از همه نابلدی‌ها و ناتوانی‌های آنها با اقتدار عبور کرده است از دست رئیسی ناراحتند.
گفتم: حالا چرا دبیرکل‌(!) این حزب چند نفره به نمایندگی آمریکا و اسرائیل و مدعیان اصلاحات از رئیسی ابراز ناراحتی می‌کند؟!
گفت: مگر نتانیاهو نمی‌گفت اصلاح‌طلبان بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند؟!
گفتم: دانش‌آموز تنبلی به ناظم مدرسه زنگ زد و در حالی که سعی می‌کرد مثل بزرگ‌ترها حرف بزند، به ناظم گفت؛ بهرام امروز مریض است و نمی‌تواند به مدرسه بیاید! ناظم که متوجه قضیه شده بود پرسید؛ شما کی هستید؟ گفت؛ من خود بابام هستم!