گفت: غربگرایان و پادوهای آمریکا در داخل کشور و رسانه‌های تابلو‌دار دشمن مثل بی‌بی‌سی و رادیو فردا و صدای آمریکا و رسانه ‌ایران اینترنشنال وابسته به موساد و... تا چند روز قبل چه قشقرقی راه ‌انداخته بودند که «‌بریکس یک پیمان اقتصادی بین‌المللی است و محال است ایران بتواند عضو آن بشود»!

کدوم طرف؟!

گفت: غربگرایان و پادوهای آمریکا در داخل کشور و رسانه‌های تابلو‌دار دشمن مثل بی‌بی‌سی و رادیو فردا و صدای آمریکا و رسانه ‌ایران اینترنشنال وابسته به موساد و… تا چند روز قبل چه قشقرقی راه ‌انداخته بودند که «‌بریکس یک پیمان اقتصادی بین‌المللی است و محال است ایران بتواند عضو آن بشود»!
گفتم: حالا چی؟!
گفت: حالا بعد از عضویت ایران در بریکس، همان رسانه‌ها بدون آن‌که از تحلیل‌های قبلی خود شرمنده و خجالت زده باشند، خط عوض کرده و می‌گویند بریکس چیز مهمی نیست که عضویت در آن برای ایران یک موفقیت به حساب بیاید!
گفتم: دیگه چی؟!
گفت: یک عده دیگر از مدعیان اصلاحات را هم به صف کرده‌اند تا توئیت بزنند و بنویسند بریکس خوب است ولی زمینه عضویت در بریکس را دولت روحانی فراهم کرده بود!
گفتم: دولت روحانی که معتقد بود آب خوردن مردم هم به مذاکرات و پذیرش اف‌ای‌تی‌اف وابسته است! چه رسد به عضویت در بریکس!
گفت: بالاخره بریکس را خوب می‌دانند یا بد؟!
گفتم: یارو برای اینکه رد گم کند، شلوارش را پشت و رو پوشیده بود! پرسیدند بالاخره ما متوجه نشدیم که درحال رفتنی یا داری برمی‌گردی؟!