در حمله عناصر تروریستی گروه الشباب در غرب سومالی، بیش از 160 نظامی ارتش اتیوپی کشته شدند و تجهیزات نظامی‌شان نیز نابود شد.

تروریست‌های سومالی ۱۶۰ نظامی ارتش اتیوپی را کشتند

در حمله عناصر تروریستی گروه الشباب در غرب سومالی، بیش از ۱۶۰ نظامی ارتش اتیوپی کشته شدند و تجهیزات نظامی‌شان نیز نابود شد.
رسانه‌های سومالی به نقل از منابعی اعلام کردند، در حمله عناصر تروریستی الشباب در غرب سومالی دست‌کم ۱۶۷ نظامی اتیوپی کشته شدند. به ادعای رسانه‌ها بقیه نظامیان اتیوپی به اسارت عناصر تروریستی درآمدند، پیشروی نیروهای ارتش اتیوپی متوقف شد و تروریست‌ها تجهیزات نظامی آنها را نابود کردند یا به غنیمت گرفتند. آن‌طور که مهر نوشته است، نیروهای مسلح اتیوپی و نیروهای «مأموریت انتقال اتحادیه آفریقا در سومالی»(ATMIS) هنوز در این‌باره اظهارنظر نکرده‌اند. گفته می‌شود ارتش اتیوپی در روزهای اخیر سعی کرد پایگاه عملیاتی خود را در شهر «وجد» تقویت کند که تقریباً یک دهه است تحت کنترل عناصر تروریستی گروه الشباب قرار دارد. گروهک تروریستی الشباب کنترل برخی روستاها و شهرک‌ها در جنوب سومالی را در دست دارد و به‌طور مکرر با بمب‌گذاری، نیروهای امنیتی و غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهد.