روزنامه زنجیره‌ای اعتماد در شماره روز سه‌شنبه مصاحبه‌ای را با یک فعال اصلاح‌طلب منتشر کرد و به نقل از وی نوشت: «ايران بايد كشتار بلاوجه مردم را محكوم كرده و بر امنيت افراد بي‌دفاع و بي‌گناه در طرفين ماجرا پافشاري كند.
روزنامه‌های زنجیره‌ای به جای جلاد مظلوم و شهید را محکوم کردند


روزنامه زنجیره‌ای اعتماد در شماره روز سه‌شنبه مصاحبه‌ای را با یک فعال اصلاح‌طلب منتشر کرد و به نقل از وی نوشت: «ایران باید کشتار بلاوجه مردم را محکوم کرده و بر امنیت افراد بی‌دفاع و بی‌گناه در طرفین ماجرا پافشاری کند… ایران باید از کشتار غیرنظامیان در هر سطحی که باشد، تبری جسته و خواستار پایان دادن به این مناقشه قدیمی باشد. در این برهه لازم نیست ایران آشکارا جزئیات حمایتش از حماس و سایر جنبش‌های منطقه‌ای را تشریح کند.»
چند روزی است که اصلاح‌طلبان در رسانه‌های زنجیره ای با وقاحت تمام و در لفافه به جای روایت جنایت‌های ۸۰ ساله صهیونیست‌ها که هزاران کودک و زن فلسطینی و چندین نسل از این ملت را به شهادت رساندند، شکنجه و آزار و اذیت کردند و به اسارت گرفتند، اقدام به عوض کردن جای ظالم و مظلوم می‌کنند. آنان از ملتی که زیر بار شدیدترین فشارها هستند و هیچ راه فراری از این جنایت‌ها و ظلم‌ها ندارند چه انتظاری دارند؟ نمی‌دانند که شهرک‌نشین غیرنظامی نیست؟ نمی‌دانند در عسقلان و سدیروت و اراضی اشغالی جنوب همین به اصطلاح شهرک‌نشینان غیرنظامی مورد اشاره زنجیره‌ای‌ها چه جنایاتی را در حق مردم غزه و کرانه باختری روا داشته‌اند؟ اشک‌های «گریس گانس»، سخنگوی سازمان ملل متحد در سال ۲۰۱۴ را به یاد دارند؟
ما ایرانیان را در تاریخ به جوانمردی، مظلوم‌نوازی و مردانگی می‌شناسند، به این مفاهیم نگاه کنید، پس از آن اشک‌های چندین نسل از کودکان فلسطینی که یتیم و اسیر و شهید شدند را به یاد آورید، آنگاه دست به قلم شوید، سخن به زبان آورید و مظلوم را حمایت کنید.