شبکه خبری فاکس نیوز در گفت‌و‌گویی با تام کاتن سناتور جمهوری‌خواه ایالت آرکانزاس در روز 20 اکتبر 28 مهرماه به بررسی جنگ حماس و رژیم صهیونیستی و مسائل غرب آسیا پرداخته است.

تام کاتن: فصل شکار آمریکایی‌ها در خاورمیانه فرا رسیده است

شبکه خبری فاکس نیوز در گفت‌و‌گویی با تام کاتن سناتور جمهوری‌خواه ایالت آرکانزاس در روز ۲۰ اکتبر ۲۸ مهرماه به بررسی جنگ حماس و رژیم صهیونیستی و مسائل غرب آسیا پرداخته است.
 
در این گفت‌وگو مجری برنامه سؤال خود را به این‌گونه مطرح می‌کند. می‌دانیم که سه کشتی آمریکایی در مدیترانه برای محافظت وجود دارند و می‌دانیم که چند موشک از یمن را رهگیری کردند، همچنین نیروهایی که در عراق و سوریه مستقر هستند با حملات پهپادی رو‌به‌رو هستند از این اوضاع چه می‌توانید بگویید؟
سناتور تام کاتن در جواب به این سؤال عنوان می‌دارد: مهم‌تر این است که نباید اینها را جدا از هم ببینیم‌، فقط در ۲ روز گذشته دست‌کم ۷ بار به نیروهای آمریکا در منطقه اضافه بر این که موشک‌های کروز از یمن شلیک شده حمله شده است
وی مدعی شد:تمامی این سازمان‌ها یعنی حزب‌الله، حماس‌، حوثی‌ها در یمن‌، شبه نظامیان عراقی دست‌های پنهان ایران هستند، ایران آنها را هدایت می‌کند، ایران به آنها گفته است: حالا شما آزادید، فصل شکار آمریکایی‌ها فرارسیده است. 
او همچنین ادعا کرد: مثلا از یمن بگوییم این عادی (متداول) که یمن موشک کروز داشته باشد، آنها تنها این موشک‌ها را در بیابان‌ها یا گذرگاه‌های کوهستانی تولید نمی‌کنند آنها فناوری‌اش را نیز از ایران دریافت کرده‌اند.