روزنامه سازندگی در صفحه نخست روزنامه خود در تاریخ دوم آذر با انتشار عکسی درباره آمران به معروف مطلبی نوشته و با تیتر «مجوز ندارد» کار کرده است.
 

 

روزنامه سازندگی در صفحه نخست روزنامه خود در تاریخ دوم آذر با انتشار عکسی درباره آمران به معروف مطلبی نوشته و با تیتر «مجوز ندارد» کار کرده است. این روزنامه با پرداختن به وجوه حقوقی به رد این مسئله پرداخته است. در صورتی که امر به معروف لسانی و با رعایت احترام نه مجوز می‌خواهد و نه تصویب مدل خاصی از قانون. 
این اقدام شکل گرفته توسط این روزنامه با اقدام رسانه‌های معاند و اغتشاش‌گران سال گذشته تفاوتی نمی‌کند. چرا که رسانه‌های خارجی هم با انتشار ویدئوهایی از این آمران به معروف که مردمی هم بودند، و به صورت خودجوش اقدام به تذکر می‌کردند، قصد برانداختن این امر را داشتند. رسانه‌های خارجی از جمله من ‌و تو (که پیام اتمام کارش را منتشر کرد)، فیلم‌هایی از حمله به آمران به معروف که از مردم بودند را منتشر می‌کردند، تا رسانه‌ها و روزنامه‌های مدعیان اصلاحات و دیگر روزنامه‌ها از جمله سازندگی که با پرداختن به مسائل حقوقی قصد جلوگیری از این امر را دارند. همه به دنبال یک هدف هستند. جای تامل دارد که چرا این رسانه‌ها قصد برانداختن امر به معروف توسط مردم را دارند.