در زمانی که انصارالله یمن، حزب‌الله لبنان و مقاومت عراق هشدار داده‌اند که تا وقتی رژیم اسرائیل به جنایات خود در غزه ادامه می‌دهد این شاخه‌های مقاومت نیز به عملیات خود علیه مواضع این رژیم و حامیانش ادامه می‎دهند، خبر می‌رسد که پایگاه‌های اسرائیل زیر حملات حزب‌الله و پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه زیر حملات مقاومت عراق است و کشتی تجاری اسرائیل هم بر اثر حمله مقاومت یمن غرق شده است.
ادامه حملات مقاومت عراق، لبنان و یمن/ کشتی تجاری اسرائیل زیر آب رفت!
در زمانی که انصارالله یمن، حزب‌الله لبنان و مقاومت عراق هشدار داده‌اند که تا وقتی رژیم اسرائیل به جنایات خود در غزه ادامه می‌دهد این شاخه‌های مقاومت نیز به عملیات خود علیه مواضع این رژیم و حامیانش ادامه می‎دهند، خبر می‌رسد که پایگاه‌های اسرائیل زیر حملات حزب‌الله و پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه زیر حملات مقاومت عراق است و کشتی تجاری اسرائیل هم بر اثر حمله مقاومت یمن غرق شده است.
 
انصارالله یمن کابوس کشتی‌های اسرائیلی
روز یک‌شنبه بود که سخنگوی نیروهای مسلح یمن تأکید کرد: «یک کشتی صهیونیستی را در حمایت از مردم فلسطین توقیف کردیم‌‌.» خبرگزاری فرانسه نیز اعلام کرد: یک کشتی باری مرتبط با اسرائیل مورد اصابت موشک یمنی در دریای سرخ قرار گرفته است. پنتاگون نیز از حمله یمنی‌ها به ناوشکن آمریکایی و چند کشتی تجاری در دریای سرخ خبر داد. همچنین آژانس عملیات تجاری دریایی انگلیس (روز یک‌شنبه، ۱۲ آذر) ادعا کرد که گزارش‌هایی درباره حمله پهپادی و انفجار در تنگه باب‌المندب دریافت کرده است. حالا روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت خبر داده است که یکی از کشتی‌هایی که توسط یمن هدف قرار گرفته در حال غرق شدن است. برخی از منابع نیز نوشته‌اند که دیروز ۴ حمله از یمن به ۳ کشتی اسرائیلی انجام شده است.
نکته قابل توجه آن‌که «نورمن رول»، جاسوس باسابقه سازمان سیا، در واکنش به حملات محور مقاومت مدعی شده است: «سه کشتی (که توسط حوثی‌ها مورد حمله قرار گرفتند) به ۱۴ کشور مجزا متصل هستند. همان‌طور که حماس به شهروندان بسیاری از کشورها حمله کرد، حوثی‌ها نیز حملاتی را علیه جامعه بین‌المللی انجام دادند. هنگامی که حملات به بسیاری از کشورها تبدیل می‌شود، امنیت جمعی به شدت به خطر می‌افتد.» در حالی که تمام این کشتی‌ها یا به نحوی متعلق به رژیم آپارتاید اسرائیل بوده است یا متعلق به حامیان تسلیحاتی آن.
 
پایگاه‌های اسرائیل زیر حملات حزب‌الله
حزب‌الله لبنان نیز اعلام کرد پایگاه‌های راهب و البغدادی در مرز لبنان و تجمع نظامیان صهیونیست در شتولا را هدف حمله قرار داده است. همچنین مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد: «رزمندگان مقاومت اسلامی روز (دوشنبه)تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در منطقه شرق مسکاف با موشک هدایت‌شونده هدف قرار دادند که در نتیجه آن تلفات قطعی به دشمن وارد شده است.» حزب‌الله پایگاه صهیونیستی مسکاف عام را به‌وسیله موشک ضدزره هدف حمله قرار داد. ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که منطقه مسکاف عام در الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی از جنوب لبنان هدف حمله موشکی قرار گرفته است. همچنین ارتش رژیم صهیونیستی از مجروح شدن سه نظامی خود در حمله خمپاره‌ای از خاک لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.
گفتنی است، طی هفته‌های اخیر مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله و ارتش رژیم صهیونیستی بوده است. آن‌طور که ایسنا نوشته است، طی هفت روز آتش‌بس میان رژیم اشغالگر و مقاومت فلسطین آرامش نسبی در این منطقه حکمفرما شد، اما از روز جمعه و درپی ازسرگیری تجاوزات به نوار غزه، حملات متقابل میان حزب‌الله و رژیم اشغالگر نیز بار دیگر شدت گرفت.
 
پایگاه‌های آمریکا هدف مشروع مقاومت عراق
همچنین خبر می‌رسد که مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که پایگاه ارتش آمریکا در دهکده سبز در عمق سوریه و عین‌الاسد در غرب عراق را با دو فروند پهپاد هدف قرار داده ‌است. مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌های جداگانه‌ای اشاره کرد که این هدف‌گیری‌ها در پاسخ به جنایاتی است که دشمن علیه مردم غزه مرتکب شده‌ است. براساس گزارش روسیاالیوم، در این بیانیه آمده‌است، این دو حمله مستقیما به اهداف مورد نظر اصابت کردند. همچنین بعد از آن خبر آمد که در نتیجه حملات پهپادهای هجومی مجموعه‌ای از انفجارها بزرگ‌ترین پایگاه‌های غیرقانونی آمریکا در سوریه در میدان نفتی العمر در حومه شرقی دیرالزور را لرزاند. همزمان با این حمله اعضای قبیله عرب البکاره، مقر شبه‌نظامیان وفادار به ارتش آمریکا در حومه غربی استان را هدف قرار دادند. در نتیجه حمله هواپیماهای بدون سرنشین که مستقیماً پایگاه اشغالگران را هدف قرار دادند، انفجارهای مهیبی کارخانه میدان نفتی العمر، حومه شرقی دیرالزور که نیروهای آمریکایی از آن به عنوان پایگاه استفاده می‌کنند، را لرزاند. این حملات در ادامه حملاتی است که به طور چشمگیری علیه پایگاه‌های آمریکایی در سوریه و عراق در حال افزایش است.
 
شهادت پنج نیروی حشد‌الشعبی
خبر دیگر آن‌که پیش از حملاتی که خبر آنها آمد طی حمله هوائی آمریکا به نیروهای مقاومت حشد‌الشعبی عراق در کرکوک ۵ رزمنده مقاومت به شهادت رسیدند. شهدای مقاومت عراق در حمله هوائی آمریکا به مناطقی در کرکوک و حین انجام وظیفه هدف حمله قرار گرفتند. المیادین نیز گزارش داد که در حمله هوائی یک‌شنبه‌شب نیروهای آمریکایی به مواضع جنبش النجباء در کرکوک، ۵ نفر به شهادت رسیدند. همچنین یک مقام نظامی آمریکایی در پی اعلام خبر شهادت پنج تن از نیروهای حشد‌الشعبی در یک حمله هوائی در عراق این تجاوز آمریکا را یک «حمله دفاع از خود» توصیف کرد.
 
تاوان سنگینی برای این جنایت خواهید داد
درپی این تجاوز ارتش آمریکا، شیخ «اکرم الکعبی»، دبیرکل نُجَباء، خطاب به اشغالگران آمریکایی در پیامی گفت: «دشمن جنایتکار بداند که شهادت جمعی از مبارزان صالح نُجَباء بر عزم و استواری ما می‌افزاید و شعله انتقام را در دل‌مان می‌افروزد. قسم به یتیمان، اشک مادران داغدیده، قلب برافروخته خانواده‌هایشان و خون پاک شهدا، تاوان سنگینی برای این جنایت خواهید داد. ‌ای متجاوزان جنایتکار یاغی! عراق کشور ماست و این زمین، سرزمین ماست. به‌زودی آن را از وجود پلید شما پاک و از استعمار آزادش خواهیم کرد و خداوند بر آنچه می‌گوییم گواه است.» 
همچنین مقاومت عراق به نیروهای آمریکایی هشدار داد که باید منتظر حملات دردناک بیشتری داشتند تا بالاخره از خاک این کشور، اخراج شوند. از طرف دیگر حزب «الدعوه الاسلامیه» عراق روز دوشنبه (۱۳ آذر) از دولت بغداد خواست به حملات و تجاوزهای مکرر آمریکا به حاکمیت این کشور پایان دهد. 
به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری المعلومه عراق، حزب «الدعوه الاسلامیه» عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که تکرار حملات به پایگاه‌ها و اردوگاه‌های نیروهای الحشد‌الشعبی در عمق خاک عراق از سوی نظامیان آمریکایی به منزله تجاوز آشکاری علیه حاکمیت عراق است. این حزب در ادامه بیانیه خود تاکید کرد، دولت بغداد باید تمامی اقدامات قانونی را که از حاکمیت عراق حفاظت کرده و مانع از بروز این نقض‌ها شود، در پیش بگیرد.
 
آخرین خبرها
* «القادری»، فرمانده دفاع ساحلی یمن، نیز گفته است: «دریای سرخ را گورستان کشتی‌های اسرائیلی می‌کنیم. رهبر انقلاب یمن پیش‌تر به صهیونیست‌ها هشدار داد که دریای سرخ برای شما منطقه ممنوعه است؛ تا توقف حملات علیه برادران ما در غزه اجازه دریانوردی در منطقه را به شما نمی‌دهیم. عملیات نیروی دریایی یمن آسیبی به کریدورهای بین‌المللی یا کشتی‌های تجاری دیگر نمی‌رساند و تنها علیه کشتی‌های اسرائیلی است.»
* عضو دولت انقلابی یمن گفته است: «ما از هیچ تلاشی برای هدف قرار دادن کشتی‌های تجاری و نظامی اسرائیل فروگذار نخواهیم کرد.»
* خبرنگار الجزیره گزارش داد که ۲۰ موشک از جنوب لبنان به سمت مناطق الجلیل بالا میان شهرک‌های یهودی‌نشین شومیرا و متات شلیک شده است.
* حزب‌الله لبنان محل بازدید نتانیاهو و مقامات رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد؛ این مکان در منطقه اشغالی مسکاف عام قرار دارد. گفتنی است نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی چند روز قبل در این مکان حاضر شده و از مناطق هم‌مرز با لبنان بازدید کرده بود.