گفت: نتانیاهو به آمریکا پیام داده است که اگر مانع حملات مقاومت یمن به کشتی‌های اسرائيلی نشوید، اسرائیل با آنها وارد جنگ خواهد شد!

دیگه نخوره!

گفت: نتانیاهو به آمریکا پیام داده است که اگر مانع حملات مقاومت یمن به کشتی‌های اسرائیلی نشوید، اسرائیل با آنها وارد جنگ خواهد شد!
گفتم: قُمپز در کرده! اسرائیل ۸ سال همراه آمریکا و عربستان و امارات با انقلابیون یمن جنگیده و هیچ غلطی نتوانسته است بکند. آن‌هم در حالی که رژیم صهیونیستی با وضعیت فلاکت‌بار امروز رو‌به‌رو نبود!
گفت: «ضیف‌الله الشامی»، وزیر رسانه یمن هم به همین نکته اشاره کرده و خطاب به نتانیاهو گفته است اگر جرأت و توانش را داری، این گوی و این میدان، شروع کن تا نتایج دردناک آن را نشانت بدهیم.
گفتم: تازه مقاومت یمن اعلام کرده که از این به بعد علاوه‌بر کشتی‌های اسرائیلی، به هر کشتی دیگری از هر کشور دیگری هم که حامل کالا برای اسرائیل باشد حمله کرده و آن را مصادره می‌کنیم.
گفت: گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هم به نتانیاهو گفته بود کمتر حرف بزند!
گفتم: همراه مریض از دکتر پرسید؛ حالا مریض ما چی بخوره؟ چی نخوره؟ دکتر گفت؛ هرچی دلش میخواد بخوره، فقط شکر نخوره! همراه پرسید؛ به خاطر قند خونش؟! دکتر گفت؛ این یه شکر دیگه است! همیشه میخوره، خودش می‌دونه! بگو دیگه نخوره!