به دنبال درگیری بین ارتش پاکستان و تروریست‌های تکفیری در شهر «دیره اسماعیل خان» واقع در شمال‌غربی پاکستان شماری از دوطرف کشته شدند.

 

به دنبال درگیری بین ارتش پاکستان و تروریست‌های تکفیری در شهر «دیره اسماعیل خان» واقع در شمال‌غربی پاکستان شماری از دوطرف کشته شدند.
کشور پاکستان را بهشت تروریست‌ها نامیده‌اند. روزی نیست که تروریست‌های تکفیری در این کشور به مسجدی، مدرسه‌ای یا پاسگاه پلیسی حمله نکنند. در جدیدترین مورد از این موج حملات نیز دیروز پلیس پاکستان اعلام کرد که در نتیجه حمله عناصر تروریستی به یکی از مراکز نیروهای پلیس در شمال‌غرب این کشور ۳ نفر کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند.
به گزارش ایرنا رسانه‌های پاکستانی اعلام کردند: این حمله در مرکز پلیس در شهر «دیره اسماعیل خان» واقع در «ایالت خیبرپختونخوا» رخ داده است. اما ارتش پاکستان دیروز به دنبال وقوع این حمله با انتشار بیانیه‌ای جزئیات بیشتری از درگیری ارتش با تروریست‌های تکفیری عامل این حمله را منتشر کرد. رسانه‌های پاکستانی به نقل از ارتش اعلام کردند که تروریست‌ها با استفاده از خودروی بمب‌گذاری‌شده و یورش مهاجمان انتحاری به یک مرکز نیروهای امنیتی در شمال‌غرب این کشور حمله کردند. روابط‌ عمومی ارتش پاکستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در عملیات تلافی‌جویانه نیروهای امنیتی در شهر «دیره اسماعیل خان» ۲۷ تروریست کشته شدند از جمله تمامی مهاجمان در جریان عملیات پاکسازی در پایگاه ارتش نیز به هلاکت رسیدند. منابع محلی نیز اعلام کردند که گروه تروریستی «تحریک جهاد» مسئولیت حمله مرگبار دیروز به پایگاه نیروهای ارتش پاکستان را برعهده گرفته است. 
«انوار الحق کاکر» نخست‌وزیر دولت موقت پاکستان طی بیانیه‌ای حمله تروریستی به نیروهای امنیتی این کشور را محکوم کرد و گفت: عزم قوی مردم و نیروهای مسلح پاکستان در مبارزه با تروریسم تحت تاثیر این حملات بزدلانه قرار نخواهد گرفت.