گفت: دادگاه رسیدگی به جرایم رسانه‌ای، روزنامه شرق را به جرم انتشار یک خبر دروغ محکوم کرد. شرق نوشته بود ۸۴ درصد مردم با الزام زنان به رعایت حجاب مخالفند! گفتم: این خبر دروغ را از کجا آورده بود؟!
 
گفت: دادگاه رسیدگی به جرایم رسانه‌ای، روزنامه شرق را به جرم انتشار یک خبر دروغ محکوم کرد. شرق نوشته بود ۸۴ درصد مردم با الزام زنان به رعایت حجاب مخالفند!
گفتم: این خبر دروغ را از کجا آورده بود؟!
گفت: مدیر مسئول این روزنامه در دادگاه گفته است؛ منظور ما ۸۴ در‌صد از مخاطبین روزنامه شرق بود!
گفتم: بر فرض که راست بگویند و ۸۴ درصد مخاطبین روزنامه‌شان با حجاب مخالف باشند! که قطعاً دروغ است ولی چرا نوشته‌اند ۸۴ درصد از مردم ایران؟! 
گفت: حالا که ماموریت خودشان را انجام داده و برای رسانه‌های غربی و صهیونیستی خوراک تهیه کرده‌اند و سر و کارشان به دادگاه و محاکمه کشیده شده، دست به این ماست‌مالی‌های خنده‌دار می‌زنند!
گفتم: مگر یادت رفته رفیق دیگرشان هم چند‌سال پیش به جرم نظرسازی برای آمریکایی‌ها محاکمه شده بود. او هم مانند همین روزنامه شرق، دقیقاً همان خواسته دیکته شده آمریکا را به عنوان نظرسنجی از مردم ایران جازده بود!
گفت: قاضی هم پرسیده بود اگر منظورتان چند نفر از اطرافیان خودتان بوده است چرا آن را به همه مردم نسبت داده‌اید؟! و طرف پاسخی نداشته است!
گفتم: یارو وارد جالیز گوجه فرنگی شده و گوجه‌های دزدی را درون کیسه می‌ریخت که صاحب مزرعه سر رسید و پرسید؛ در مزرعه مردم چه می‌کنی؟ گفت؛ باد مرا آورده! پرسید؛ گوجه‌ها را چرا چیده‌ای؟ گفت؛ برای اینکه باد مرا نبرد دستم را به بوته‌های گوجه فرنگی می‌گرفتم و گوجه‌ها کنده می‌شد! پرسید؛ پس چرا آنها را درون کیسه ریخته‌ای؟! یارو گفت؛ این سؤالی است که برای خودم هم پیش آمده؟!