عضو شورای عالی سیاسی یمن در پاسخ به سؤال مجری بی‌بی‌سی که حوثی‌‎ها از حملات خود یعنی 23 حمله‌ای که داشتند چه دستاوردی داشته‌اند؟ عنوان کرد: اگر دستاوردی نداشتیم چرا آمریکا در تلاش برای ایجاد ائتلاف علیه ماست؟! شما برمبنای چه اطلاعاتی می‌گویید که اسرائیل هیچ ضرری ندیده؟ درحالی که خودشان از وضعیت شبه فلج بنادر فلسطین اشغالی حرف می‌زنند.
 انصارالله:اگر دستاوردی نداشتیم چرا آمریکا در تلاش برای ایجاد ائتلاف علیه ماست؟
 

 

عضو شورای عالی سیاسی یمن در پاسخ به سؤال مجری بی‌بی‌سی که حوثی‌‎ها از حملات خود یعنی ۲۳ حمله‌ای که داشتند چه دستاوردی داشته‌اند؟ عنوان کرد: اگر دستاوردی نداشتیم چرا آمریکا در تلاش برای ایجاد ائتلاف علیه ماست؟! شما برمبنای چه اطلاعاتی می‌گویید که اسرائیل هیچ ضرری ندیده؟ درحالی که خودشان از وضعیت شبه فلج بنادر فلسطین اشغالی حرف می‌زنند.

 

 
محمد علی حوثی، از اعضای شورای عالی سیاسی یمن در پاسخ به سؤال مجری بی‌بی‌سی مبنی بر اینکه آیا ایران مشخصات کشتی‌ها را به شما می‌دهد؟ اظهار داشت: اطلاعی در این مورد ندارم.
وی در ادامه در پاسخ به این سؤال که علت حضور یمن در قضیه فلسطین چیست؟ نیز گفت: در مورد بایدن باید پرسید که مگر در یک ساختمان همسایه نتانیاهو است؟ و آیا رئیس‌جمهور فرانسه با آنها در یک طبقه ساکن است؟! و آیا نخست‌وزیر انگلیس هم در آن ساختمان زندگی می‌کند؟! یا اینکه میان آنها و رژیم اشغالگر هزاران مایل فاصله است؟!
این عضو شورای عالی سیاسی یمن در پاسخ به این سؤال مجری که حوثی‌‎ها از این حملات خود یعنی ۲۳ حمله‌ای که داشتند چه دستاوردی داشته‌اند؟ و در جواب به ادعای بی‌بی‌سی که یمنی‌ها هیچ دستاوردی نداشته‌ و سروصدای بی‌‎خود می‌کنند، عنوان کرد: اگر دستاوردی نداشتیم پس چرا آمریکا در تلاش برای ایجاد ائتلاف علیه ماست؟!
محمد علی حوثی در ادامه افزود: شما برمبنای چه اطلاعاتی می‌گویید که اسرائیل هیچ ضرری ندیده؟ درحالی که خودشان از وضعیت شبه فلج بنادر فلسطین اشغالی حرف می‌زنند. این شما هستید که با سؤالات خود سروصدای بی‌خود می‌کنید. باید این را بدانید که اقدامات ما اثرگذار بوده است.
 وی همچنین در پاسخ به ادعای واهی مجری بی‌بی‌سی که انصارالله با این اقدامات اخیر به دنبال احیای محبوبیت خود در داخل یمن است، ابراز کرد: هر آنکه می‌گوید این اقدامات ما برای افزایش محبوبیت است بسم الله خود برای تقویت محبوبیتش اقدام کند. گفته می‌شود 
وجهه قانونی نداریم؛ اگر وجاهت قانونی نداشتیم، نمی‌توانستیم در برابر ۱۷ کشور از جمله انگلیس، آمریکا، عربستان و امارات ایستادگی کنیم. لحن بی‌بی‌سی از ۲۰۱۵ تاکنون همین بوده که ما محبوبیت مردمی نداریم. تمام ملت یمن در موضوع فلسطین در کنار ماست.
رئیس سابق شورای انقلابی یمن در پاسخ به توانایی یمن در برابر حملات احتمالی اسرائیل و آمریکا تصریح کرد: برتر بودن اسرائیل در ذهن شماست که از آن هیولایی بزرگ ساخته‌اید که دارای ارتشی است که هیچ‌وقت شکست نمی‌خورد.
وی با اشاره به ترور اخیر توسط اسرائیل خاطرنشان کرد: ترور آنها بدین معنی نیست که مقاومت پایان یافته، ترور این افراد به معنی یک پیروزی برای اسرائیل نیست. زیرا ترور‌ها دلیلی بر شجاعت نیست بلکه دلیل بر بزدلی است. خود شما می‌دانید که نمی‌توانید در کنار فلسطین بایستید و با آزادی از آن صحبت کنید زیرا در انگلیس شما همه می‌دانند که اگر کسی در کنار فلسطین باشد یا از آن طرفداری و حمایت کند، کنار گذاشته می‌شود؛ یعنی شغل شما را می‌گیرند.