بعد از مصاحبه جنجالی همسر اول سرکرده گروه تروریستی داعش که در سال ۲۰۱۹ به هلاکت رسید، حالا دخترش نیز پرده از اسرار زندگی او برداشته است.

ناگفته‌هایی از زندگی ابوبکر بغدادی به روایت دخترش

بعد از مصاحبه جنجالی همسر اول سرکرده گروه تروریستی داعش که در سال ۲۰۱۹ به هلاکت رسید، حالا دخترش نیز پرده از اسرار زندگی او برداشته است.
پس از مصاحبه اخیر همسر اول «ابوبکر البغدادی» سرکرده گروه تروریستی داعش که در سال ۲۰۱۹ به هلاکت رسید، این‌بار دخترش در جریان گفت‌وگوی اختصاصی با العربیه و الحدث از اسرار این سازمان تروریستی و نیز اسرار پنهان پدرش، خطرناک‌ترین مرد جهان در دهه گذشته پرده برداشت. «أمیمه» دختر ابوبکر البغدادی در جریان این مصاحبه گفت: «هنگامی که پدرم را در تلویزیون دیدم که خلافت داعش را از مسجد النوری در موصل اعلام کرد، بسیار شوکه و متعجب شدم.» وی در ادامه افزود: «او یک هفته پس از این سخنرانی به خانه بازگشت و وقتی از او در مورد این کارش سؤال کردم، خندید.» أمیمه همچنین گفت: زندگی خانواده البغدادی به دنبال اعلام خلافت در معرض محدودیت‌های امنیتی بود و از ترس هواپیماها اجازه خروج نداشتند. به گزارش ایسنا، وی افزود که هیچ‌گونه ارتباطی با همسایگان‌شان نداشته و حتی «ابومحمد العدنانی» همسر سوری‌اش و یکی از سرکرده‌های این گروه تروریستی را تنها یک‌بار دیده است. دختر البغدادی همچنین گفت که پدرش ۱۱ فرزند داشت که یکی از آنها در سوریه خودش را منفجر کرد و یکی دیگر اخیرا در عراق بازداشت شده است. وی افزود: برادرم یمان به همراه پدرم کشته شد و برادرم حذیفه با پدرم هم‌عقیده بود و خودش را منفجر کرد. گفتنی است، أسما محمد تصریح کرد که البغدادی با بیش از ۱۰ زن اسیر ایزدی رابطه داشت و البغدادی و هوادارانش به‌قدری هوسران بودند که دستگاه خلافت ادعایی خود را به دولتی برای زنان تبدیل کردند. وی افزود: اسرای ایزدی با ما در یک خانه زندگی می‌کردند و از این موضوع راضی نبودم. نزدیک‌ترین شخص به پدرم برادرم بود. حذیفه همیشه در اردوگاه‌ها حضور داشت و نزدیک‌ترین فرد به پدرم بود و آخرین‌بار حذیفه را قبل از سفر به ترکیه دیدم. دختر ابوبکر البغدادی ادامه داد: پدرم وقتی ١۲ساله بودم مجبورم کرد تا با منصور، محافظ شخصی‌اش ازدواج کنم. منصور در بمباران رقه کشته شد. به گفته أمیمه نیز البغدادی با چهار زن ازدواج کرد و ۱۱ فرزند داشت. گفتنی است، البغدادی در سال ۲۰۱۹ در استان ادلب در شمال‌غربی سوریه کشته شد که طبق گفته «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، این مرگ در پی عملیات از سوی تیم کماندویی آمریکا انجام گرفت ولی البغدادی در آن روز، خود را به همراه دو همسر و یک پسرش، منفجر کرد.