پیام رهبر معظم انقلاب: بسم الله الرحمن الحیمدرگذشت دوست دیرین و صمیمی اینجانب و یار وفادار انقلاب مرحوم حاج احمد قدیریان موجب تأثر عمیق اینجانب گردید. یاد خدمات مخلصانه آن مرحوم به انقلاب در سالهای دوران سخت مبارزه و در دوران پیروزی انقلاب تاکنون، هرگز فراموش نخواهد شد و در میزان عدل و فضل الهی […]

پیام رهبر معظم انقلاب:
بسم الله الرحمن الحیم
درگذشت دوست دیرین و صمیمی اینجانب و یار وفادار انقلاب مرحوم حاج احمد قدیریان موجب تأثر عمیق اینجانب گردید. یاد خدمات مخلصانه آن مرحوم به انقلاب در سالهای دوران سخت مبارزه و در دوران پیروزی انقلاب تاکنون، هرگز فراموش نخواهد شد و در میزان عدل و فضل الهی موجب رحمت و مغفرت حضرت حق خواهد بود.
اینجانب به همسر محترم و فرزندان گرامی آن مرحوم و به خانواده های عزادار صمیمانه تسلیت عرض می کنم و اجر و صبر برای آنها مسألت می نمایم.
سید علی خامنه ای  
۲۶ خرداد ۱۳۹۱

بسم رب الشهدا و الصدیقین
درگدشت سردار مبارزه با نفاق، همراه با شهیدان بهشتی و لاجوردی و یاور شهدای انقلاب اسلامی امانی، عراقی، کچویی و … یار استوار امام خمینی (ره) و امام خامنه ای سردار سرتیپ پاسدار جانباز و رزمنده ۸ سال دفاع مقدس حاج احمد قدیریان را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده محترم سردار و ملت ایران تسلیت عرض می نماییم.
مراسم بزرگداشت دوشنبه ۲۹/۳/۹۱ ساعت ۱۷ الی ۱۹ مهدیه تهران