نمونه هایی از محصولات فرنگی :  🔸 هویج فرنگی که جایگزین هویج زردک شده است .  🔸 توت فرنگی که جایگزین شاه توت و توت سفید شده است . 🔸 گوجه فرنگی و رب گوجه فرنگی که جایگزین سرکه ، غوره ، رب انار ، رب به و آلو در خورشت ها شده است .  🔸 نخود […]

نمونه هایی از محصولات فرنگی :

 🔸 هویج فرنگی که جایگزین هویج زردک شده است .
 🔸 توت فرنگی که جایگزین شاه توت و توت سفید شده است .
🔸 گوجه فرنگی و رب گوجه فرنگی که جایگزین سرکه ، غوره ، رب انار ، رب به و آلو در خورشت ها شده است .
 🔸 نخود فرنگی در بعض موارد جایگزین نخود بومی شده است .
🔸 کلم فرنگی یا کلم بروکلی جای کلم بومی . ( آنقدر تبلیغ آن را خواهند کرد تا کاملا  جایگزین کلم بومی بگردد)
🔸 کاهو سالادی فرنگی و تراریخته که می خواهند جای کاهو بومی را بگیرد .
🔸 شلغم فرنگی که می خواهند جای شلغم رسمی و بومی را بگیرد .
🔸 رشته های فرنگی و ماکارونی ها با افزودنیهای مضر که جایگزین رشته های  محلی شده اند .

❗️مواظب توطئه ی دشمن باشید حواستان را جمع کنید ، زیرا دشمن زیرک است و قصد دارد ما را بیمار کند و پول و جان ما  را بگیرد .

چه کسی باعث شده کاسنی سبزی پیامبر صلی الله علیه و آله ،  ریحان کوهی سبزی حضرت امیر علیه السلام  و خرفه سبزی حضرت زهرا سلام الله علیه از سفره ی مسلمانان جمع شود و شاهی و ترخون و گشنیز و غیره جایگزین آنها بشوند !؟

🔸 ما به آنهایی که موافق تراریخته هستند سفارش می کنیم یا به خود بیایند و یا اینکه زیادتر تراریخته مصرف کنند بلکه فقط تراریخته مصرف کنند و طبیعی و سالم مصرف نکنند که برای آنها مضر است .

🔸 مردم توجه داشته باشند مبلغین تراریخته درآمدهای نجومی دارند و خوب به خودشان می رسند و خودشان بهترین غذاهای سالم و طبیعی را مصرف می کنند ولی به شما می گویند تراریخته مشکلی ندارد و خوب است .
 شما را بمباران تبلیغاتی می کنند که روغن پالم و روغن نباتی مصرف کنید و تبلیغ انواع این روغن ها را می کنند ولی خودشان روغن زرد اعلا مصرف می کنند و ذره ای از روغن نباتی وارد خونهایشان نمی شود .

 

📚 منبع : DaftareAyatollahTabrizian@