مشاور عالی وزارت بهداشت گفت: ما (وزارت بهداشت) برای کاهش جمعیت جایزه گرفتیم و پز دادیم که پدر مردم را درآوردیم و به این امر مفتخر شدیم! در زمان حاضر نیز برخی مقامات اصلی مملکت می‌گویند “جمعیت اورژانسی نیست”! به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ آزمایش‌های بالینی ثابت کرده‌اند که بهترین زمان بارداری، بارداری […]

مشاور عالی وزارت بهداشت گفت: ما (وزارت بهداشت) برای کاهش جمعیت جایزه گرفتیم و پز دادیم که پدر مردم را درآوردیم و به این امر مفتخر شدیم! در زمان حاضر نیز برخی مقامات اصلی مملکت می‌گویند “جمعیت اورژانسی نیست”!

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ آزمایش‌های بالینی ثابت کرده‌اند که بهترین زمان بارداری، بارداری در سنین زیر ۲۰ سال است در حالی که در زمان حاضر به‌غلط می‌گویند “زیر ۲۰ سال برای ازدواج و فرزندآوری سن مناسبی نیست.”

علاوه بر این خانم‌ها در سن چهل‌سالگی در اوج پختگی قرار دارند و این سن نیز سنی مناسب برای بارداری است اما شاهدیم که اگر خانمی در این سن تصمیم به بارداری بگیرد نظام بهداشت و درمان ما دوباره به‌غلط و با توسل به دستورالعمل‌های غیرعلمی، خانم‌ها را از بارداری منع می‌کند.

در گفتگوی تلویزیونی زیر دکتر اسماعیل اکبری، مشاور عالی وزیر بهداشت ضمن اشاره به موارد فوق اظهار می‌کند: مدیران اجتماعی مملکت در همه دولت‌ها و مجلس شورای اسلامی، نفهمیدند که موضوع “جمعیت” سرمایه اصلی ماندگاری و بالندگی کشور است؛ ما (وزارت بهداشت) برای کاهش جمعیت جایزه گرفتیم و پز دادیم که پدر مردم را درآوردیم و به این امر مفتخر شدیم! در زمان حاضر نیز برخی از مقام‌های اصلی مملکت می‌گویند “جمعیت اورژانسی نیست!” و هنوز نمی‌دانند که ما در ۲۰ سال آینده نمی‌توانیم یک‌دفعه بچه خلق کنیم! باید الآن کاری انجام دهیم:

برگرفته از جامعه اسلامی حامیان کشاورزی

منبع : خبرگزاری تسنیم