به گزارش تهران نیوز: 💠حکیم دکتر روازاده: مدعیان دانشگاهی طب سنتی چرا ساکتند؟  🔸حکیم دکتر حسین روازاده؛ پژوهشگر طب اسلامی – ایرانی با انتقاد از بی توجهی مسئولان رسانه ای، مقامات بهداشتی و به ویژه مدعیان طب سنتی به دو موضوع زیانبار خوردن هندوانه در فصل سرد و خوردن خیار توسط کودکان پرداخته است. 🔸در […]

 به گزارش تهران نیوز:

💠حکیم دکتر روازاده:
مدعیان دانشگاهی طب سنتی چرا ساکتند؟

 🔸حکیم دکتر حسین روازاده؛ پژوهشگر طب اسلامی – ایرانی با انتقاد از بی توجهی مسئولان رسانه ای، مقامات بهداشتی و به ویژه مدعیان طب سنتی به دو موضوع زیانبار خوردن هندوانه در فصل سرد و خوردن خیار توسط کودکان پرداخته است.

🔸در بخشی از این یادداشت انتقادی آمده: 

🔸مدعیان تغذیه سالم هستند کجا هستند؟ چرا چیزی نمی گویند؟ مدعیان طب سنتی که فارغ التحصیل دانشکده طب سنتی هستند، دقیقاً چه می کنند؟ اینها به جای اینکه بیایند درباره خوردن هندوانه در فصل سرد هشدار دهند یا درباره مصرف خیارهای بی فایده توسط کودکان، چیزی بگویند، به دنبال محکوم کردن اطبا و حکمایی هستند که یک عمر است در حال طبابت و خدمت به خلق اند. چرا صدایی از این دوستان درباره اصلاح الگوی مصرف و تغذیه سالم در نمی آید؟ چرا درباره روغن مفید حیوانی سخنی نمی گویند؟ تا به حال نشنیده ام یکی از این عزیزان در صدا و سیما به تبلیغات گسترده روغن های تراریخته جامد و مایع، اعتراض کند.

لینک خبر:
tnnw.ir/x8522